Bölüm 118 (+18)

1.2K 38 12
                                    

(Geç oldu biliyorum araya tatil girdi daha sonrasında iş.. Çalışmaktan yazmaya fırsat bulamıyorum malesef sizleri çok bekletiyorum ama hayat şartları.. Bu bölümle ilgili gifleri akşam yükleyeceğim ama şimdilik böyle idare edin.. Kısa olduğunu farkındayım. Bu bölümü devam ederim diye çok önceleri yazmıştım fakat o uzunluğu bir dahaki bölümde telafi ederim. )



Bu gece.. Bu gece... Serin kendini düşünmekten alamıyordu. Berfin ve Serkan çoktan gitmişti. Hepsi tek tek Serin'e sıkıca sarılarak. Serin'in aklında olan ise sadece bu gece olacaklar ya da olamayacaklar vardı.

Acaba gitmeliyim... Gidersem çok mu istekli olurum.. Zaten istiyorum.. Of.. En iyisi gitmemek.. Gitmezsem Abay sinirlenir mi ? Yada aramıza mesafe girerse.. Ya gidersem.. O zaman ne olacaktı ? Sanki hiçbir şey bilmiyormuşum gibi telaşlanmam niyeydi peki ? Niye gerizekalı gibi davranıyordum...


Saat 01.18..


İyice telaşlanmıştım. Herkesin uyuduğundan emin olmak için, odadan çıktım. Alt kattaki bütün ışıklar kapalıydı.. Dayım, Selen'i bırakmaya gitmişti.. Geri gelecek miydi ? Odama , bana bakmaya gelebilirdi.. Daha önce böyle bir şey yapmamıştı gerçi. Bunu bir tek Serkan yapardı. Karanlıkta, koridorun ortasında öylece dikilmeye son verip, ağır adımlarla merdivene doğru yürüyordum.. İçimdeki bu şey korku muydu ? Heyecan mıydı ? Onu her gördüğümde isteyen bendim ve kavuşmama az kalmıştı.. Usul usul merdivenleri çıkıyordum.. Kalbim deli gibi çarpıyordu.. Karşımdaki kapıyı usulca açtım. İçerisi karanlıktı.. Yoksa uyumuş muydu ? Uyumuş olsa acaba rahatlar mıydım ? İçeri girip ardımdan kapıyı kapattım ve kilitledim. Yatağa yanaşıp yanaşmamak arasında kararsız, öylece bekliyordum. Fakat geri dönmek istemiyordum. İlerledim, yatağın başında öylece dikiliyordum. Abay , uyuyordu.. Ortada bırakılmış gibi, birazda rezil olmuş hissine kapılmıştım.

'' Gelebildin sonunda '' dedi... O an yerimden sıçradım.. Uyumuyordu. Öylece bana bakıyordu. Zar zor yutkundum.. Yatağından kalkıp, karşıma dikildi. Tişörtümden çekip, dudaklarıma kısa süreli bir öpücük kondurdu. Daha sonra tutuğu tişörtümü sert bir şekilde kaldırdı. Öylece vücuduma bakıyordu. Tedirgin hissediyordum. Topuz olan saçlarımı çözdü.. Beni kollarıyla sarmalayıp kendine çekti. Yarı çıplak vücudunu bana bastırdı.. Tenini hissettikçe heyecan doluyordum adeta. Dudaklarıma yapıştı.. Alev alev yanıyordum.. O ise büyük bir tutkuyla, beni öpüyordu.. Dili dudaklarımı araladı.. Boynumdan tutup dudaklarımı , dudaklarına iyice bastırdı. Sert bir şekilde. Bense , bu arzu dolu yolculukta kalakalmıştım. Boynumdaki eli enseme kaydı.. Saçlarımı eliyle kavrayıp geriye çekti... Başımı arkaya doğru yatırdı.. Şimdi daha rahat öpüyordu... Ellerim, omuzlarından, kollarına doğru kayıyordu.. Ona dokunduğumu hissetmiyordum. Hissettiğim şey, onun bana olan dokunuşlarıydı. Her dokunuşu beni yakıyordu.. Sütyenimin askılarını yavaş yavaş indiriyordu. Sırtımda dolanan elin, kolay bir hamleyle kopçayı açmıştı. Dudağımı ısırarak çekti.. Acıyla , haz arasında bir ses çıkardım. Beni yatağa itti.. Toz pembe sütyeni, yere attı.. Öpücüklerini boynumdan yavaş yavaş aşağı indirmeye başladı.. Bense bu öpücüklere dayanabilmek için dudaklarımı ısırıyordum.. Nasıl bir şehvetti bu.. Öpücükleri göğüslerime indiğinde, göğüs kafesimi yukarı iterek gerildim.. Oradan karın boşluğuma indi.. Bana bu çileyi çektirmek onun hoşuna gidiyordu belki de, ama ben... Daha fazla dayanamıyordum.. Bir an önce doyuma ulaşmak için can çekişiyordum..

''Lütfen.. '' diye fısıldadım.. Eli göğüsümü avuçladı.. Bense pençelerimi yatağa geçirmiş , sabretmeye çalışıyordum..Şortumu hızla çıkarttı.. Onu da tek hamleyle, yere fırlattı. Böyle sert davranması , daha çok hoşuma gidiyordu sanki.. Öpücükleri belimden, kasıklarıma doğru indi.. Şimdi tek parmağını iç çamaşırı ipime geçirmişti.. Hafifçe kalçamdan sıyırdı.. Belimi yukarı kaldırarak, çıkarmasına yardımcı oldum.. Aklım sadece haz almaya odaklanmıştı. Ellerimle onun saçlarına dokundum. Altındaki şortu ve boxerını çıkartıp, bütün erkekliğiyle bana temas etmeye başlamıştı. Ona dokunmama engel olmak istermişçesine tek hamleyle ona dokunan ellerimi , bileklerimden tutup, başımın üstüne sabitledi.. Dudaklarımı ısırıyordum. O ise dikkatle gözlerime bakıyordu. Eğilip tekrar dudaklarıma yapıştı. Deli gibi öpüyordu. Kafamı kaldırıp,

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin