Bölüm 63 (+18 )

2.8K 77 6
                                    

[  Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Hikayede olması gerekenler veya olmaması gerekenleri de yorumlarınızda bildirirseniz belki ona göre yol çizebilirim. Aklımda belli şeyler zaten var ve hikaye aklımdaki düşüncenin akışına göre gidiyor. Okunan sayısı gayet iyi ama yorumlarınızıda görmek istiyorum. Bu arada +18 bi bölüm oldu. Yüzeysel anlatmaya çalışıp Etik'çe inebileceğim ayrıntıya zaten indim bu benim sapık olduğumu göstermesin :D Her şey tasarladığım gibi devam ediyor ve sürükleyici olmasınada özen gösteriyorum. Bu özene karşılık verin lütfen.. İyi okumalar :) ]

(Multimedya Serin & Ali. Hikayedeki betimlenen sahne var )

( Breakers - Gem Club şarkısını açıp öyle okumaya başlayın lütfen )

      Söz verdiğim gibi potaya gelmiştim. Beni bekliyordu.  Önce kahvaltı ettik. Daha sonra Sahil kısmındaki çimenliklere yayıldık. Güneş parlıyordu. Martıların sesiyle göğsünde yarım saat yattım.. Kıpırdaşınca kalktım. Yana dönmüştü. Kolunda yatıyordum. O bana bakıyordu dikkatli bir şekilde. Bende ona..

'' Sence evlenir miyiz ?'' dedim. Sonra bunu dediğime pişman oldum.. Gözlerinin içi güldü.. Sırıttı. İnci gibi beyaz dişleri gözüküyordu.

'' İstersen evleniriz '' dedi.. Ve devam etti,

'' Benden bıkarsan ? '' 

'' Bıkmam..'' dedim gözlerinin içine bakarak.

'' Ölürken yanımda ol '' dedi. Sözleri içimi o kadar acıttı ki.. Onun yokluğunu düşündüm bir an. Kafamı eğdim.. İçimi acıtıyordu.. Onun olmayacağını hatırlattığı cümleler bile içimi acıtıyorsa... Onun yanımda olmama ihtimalini düşünmek istemiyordum...

 ____________

      Ali'nin evindeyiz. Saat 8(akşam). Evde kimse yok. Babası işten fırsat bulup annesini dışarı çıkarmış.. Yani Ali öyle söylüyor. Teyzeme gecikeceğimi söyledim.. Ali beni salondaki koltuğa oturttu. Dışarda yemek yemiştik. Geleceğini söyledi. Yukarı çıktı. Aşağıda onu bekliyordum. Hava kararmıştı. Ali yukarıdan indiğinde bu sefer  mutfağa girdi. Elinde çakmakla salona girdi. Mumları yakmaya başlayınca gülümsedim. Mumları yakmayı bitirdikten sonra abajuru da yaktı. Salondan çıkarken ışığı kapattı. Ben hala ne olacağını bekliyordum. Çakmağı bırakıp içeri girdi. Müzik setinde '' Breakers - Gem Club '' şarkısı başlamıştı bile. (işte şimdi baştan açın ) .

Beni elimden tutup kendine çekti. Eli belimdeydi. Aşktan uyuşmuş biçimde sallanıyorduk. Kalbim onun için hala heyecanlanıyordu.. Göğüs kafesimin içinde çırpınan bir kalbim vardı.. Sadece onu görünce çırpınan bir kalp... Derin bir nefes aldım.. Parfüm kokuyordu. Beni kendine biraz daha çekti. Zaman şuan durabilirdi..  Ben onunla böyle  kalabilirdim.

İnsan aşktan uyuşur mu ? Biz öyleydik.. Kendimizi çalan müziğe bırakıyorduk. Birbirimizin olduğunu biliyorduk. Biraz daha sokuldum. Elleri belimi iyice sardı.Kafamı omzuna yasladığımda eli vücudumda dolanıyordu.. Biz hala sallanmaya devam ediyorduk.. Öncesinde uyuşturucu almış gibi adeta uçuyorduk.. Öncesinde sarhoş olmuş gibi..

Heyecandan yorulmayan bir kalp taşıyorduk ikimizde. Nefes alışverişlerim onun elleri bedenimde gezinirken dahada sıklaşıyordu. Ben istediğimi bulmuştum. Kollarımın arasındaydı ve onu kaybetmemek için her şeyimi verirdim. Böylesini hiç yaşamadım. Onunlayken yaptıklarımı da hiç yaşamamıştım. O benim ilk öpücüğüm... O benim ilk heyecanım, ilk aşkımdı..

Aynı müzik tekrarlıyordu.. Kafamı onun boynuna gömdüğümde derin ama titrek bir nefes aldım... Ruhumu onunla doldurmak istiyordum. Oda derin bir nefes alıp kendini bana bastırdı. Boynundan öptüm. Aynı şeyi oda yaptı. Kafasını geri çekince bende kafamı omzundan kaldırdım. Sallanmayı bırakmıştı. Gözlerimin içine bakıyordu. Müzik çalmaya devam ederken iki eliyle  boynumun kenarlarından tutup eğildi. Hareket etmedim. Onu bekliyordum. Dudaklarıma yapıştığında  elleri köprücük kemiklerimde geziniyordu. Benim ellerimse onun saçlarında.. Bu sefer kulaklarımı dolduran müzik ''Alaska - Teen Daze '' di.(şimdi bunu açın). Öpmeyi bırakıp geri çekildiğinde bu sefer ben yapışmıştım. Kendimi tutmalıydım.  Tişörtünü yukarı çekip çıkarttığında vücuduna bakıyordum.

SERİN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin