(Başlık fikirlerim tükeniyor helpmi)
Eminim ki ybnin bu kadar erken gelmesini kimse beklemiyordu djjdjdbdkd
Ama 21e kadar tamamen boştaydım diye yazayım dedim :P
Her şey dahil olmak üzere 2211 kelime ile iyi okumalar millet :3
222 yorumda yb gelir
~~~
Hitch ile Annie'nin yeniden karşılaşması, Annie'nin en başından beri kendisine söylenen her şeyi duyabiliyor olması, Hitch'e kendisini evlat edinen babasına dönmek istediği dahil tüm hayat hikayesini anlatması ve babasının şuanki durumu..
Hepsi, her şey aynı anda zihnime doluyordu resmen.
"Bekle, Armin. Hemen şimdi Ragako köyüne doğru yola çıksan bile Connie'ye büyük ihtimalle yetişemeyeceksin."
Derin bir nefes verdim ve kendimi yere bıraktım, sırtımı arkamdamdaki raflara yaslarken kollarımı birleştirerek kendime sarılmış şekilde bunu diyen Mikasa ve onu dinlemeyerek teçhizatını takmakta olan Armin'i izledim öylece.
"Ayrıca bir dakika- diyelim ki Connie'yi buldun, ona ne diyeceksin? 'Anneni insana çevirmenin peşini bırak' falan mı?"
"Aynen öyle yapacağım" Böyle bir durumda dediği şeyin baş ağrıma rağmen gülümseteceği aklıma dahi gelmezdi.
"Tanrım.. Sen de bir şey diyemez misin Be- iyi misin? Yorgun görünüyorsun.." diyen Mikasa karşımda diz çöktü. "Sadece.. yeni bir şeyler öğrendim diyelim."
Armin omuz üstünden bana baktı. "Ne hakkında? Anlatabilir misin?"
"Annie."
"..."
"O iyi, ama bu şey.. biraz kişisel gibi. Öylece ifşa etmemden hoşlanmazdı."
"Anlıyorum.."
"Peki ya şuan Armin'in yapacağı şey hakkında ne düşünüyorsun?"
Bunu soran Mikasa'ya başımı kaldırdım.
"Gabi'nin güvenini kazanmak istiyorum.."
"Nasıl yani? Neden?"
Armin tüm vücudunu bize çevirdi. "Yani aynı şeyi amaçlıyorduk değil mi?"
"Bekle, aynı şey dediğin tam olarak ne ki?"
Mikasa ile devamını getirmesi için Armin'i bekledik, bir an afallayıp gözlerini kırpıştırsa da ekledi; "Hâlâ saklanan Reiner ve Araba Devi'ni ele geçirmemiz tamamen buna bağlı?? Ayrıca-"
(Araba devi ne ya of-)
"Bekle bir-" derken doğrulmaya çalıştım, Mikasa yardımcı oldu. "Armin.. Reiner'ı.. Ele geçirmek de ne demek oluyor?"
"Senin düşündüğün de tam olarak bu sanıyordum?"
"Elbette hayır..! Kimseye zarar vermek istemiyorum- ele geçirmek terimi çok yanlış tamam mı?! Reiner bize hiçbir şey yapmadı!.. yani şuan- şimdilik yapmadı- demek istediğim 'şu an' yapmadı bak."
"Çünkü burada bile değil.."
"..."
"Bu arada.. Sesin neden bu kadar endişeli çıkıyor? Onu son zamanlarda sence de fazla umursamıyor musun?"
Mikasa durumu anlamış ve hâlâ sol koluma girmiş şekilde bana destek olurken konuştu. "Reiner'a ne yapacağımıza onu gördükten sonra da karar verebiliriz, öyle değil mi, Armin??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...