(Not: Bazen, karmaşık olabilir. Bazen, flashback gerekebilir.
Hajime saolsun-
Umarım kitap berbat olmaz :D Gerçi bazıları benden zehir olsa okurmuş)"Hanji-san! Sonunda seni buldum! Huh!" Ellerim dizlerimde nefeslendim.
"Bende seni arıyordum! Gel benimle!"
"Ha? Ne? Ah... Ama... Er.. Ere-" kolumdan sürükleyerek hızla yürümeye başladı. "Ah! Ben hiçbir yere kaçmıyorum. Kısaca biraz yavaş! Lütfen yani! Zaten acele ettim yoruldummm!"
Göz açıp kapayıncaya kadar zindandaydık.
Merdivenlerden aşağı sürükledi.
"Hah! Bende bunu diyecektim! Er- aaaah! Düşüyordum! Yavaş dedim ama!"
Merdiven sonunda hızla bana döndü ve "Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum!" dedi Eren duymasın diye fısıltıyla.
Bence duymamış olması imkansız, birkaç adım atınca karşısı parmaklıklar zaten.
"Ah- İçinden.. geldiği gibi davran??"
"Sen de konuş onunla!"
Omuz düşürdüm ve tek kaşımı kaldırırken ona 'Cidden mi?' bakışı attım.
"Haklısın. Önce kendimize çekidüzen verelim." Gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
Öndeki birkaç saç telini sağa sola karmaşık bir şekilde sanki onlardan kurtulmaya çalışır gibi hızla attı ve gözlüğünü düzeltip göğsünü kaldırırken derin bir nefes alıp benim gibi omuzlarını düşürdü.
"Sakinim..." Kaşlarını çattı. "Ve ciddiyim. Ciddi suratım nasıl?"
Gülerek ses çıkarmamak için yanaklarımı şişirdim, başparmak ile onayladım.
Eren'in "Savaşmazsak kazanamayız. Bu yüzden savaş. Ve savaşmaya devam et." dediğini duyduğumuzda ister istemez ciddileştik.
"Hadi, tavrımızı ortaya koyalım."
Hanji-san onayladı ve önden gitti.
Ben de Eren'in karşısında dikilmektense Hanji-san'ın sol tarafında, duvara yaşlanmış bir şekilde biraz dinleyen kişi rolünü üstlenmeyi tercih ettim.
"Ah.. Ne yapıyorsun?" Göz ucuyla bana baktı.
...
"Aynaya bakarak neler diyorsun?"
...
"Hey? Kiminle konuşuyorum ben acaba???"
"Ne yapıyorsun öyle?"
(Edit berbat oldu biliyorum-)
Ellerimi arkamda birleştirmişken ayırdım ve birkaç adımla karşısına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...