İki ayrı masada öylece oturup onların gelmesini bekliyorduk.
Connie ise sıkılmış bir şekilde şarap şişesini çeviriyordu."Çevirmen işe yarasa bari..." diyen Jean'ı duyunca bir kez daha çevirdi. "Al. Sana soru Neva'ya cevap."
"Jean.."
"Of tamam sorayım bari. Ne- Neva?"
...
"Kime diyorum? Yine daldı bu.."
"Üzerine gitmeyin çocuklar.."
Öylece ortamızdaki şişeye bakarken kendime gelmeye çalıştım. "Ah.. Geldiler mi?"
"Geldik mi, bile diyemiyor musun..."
"Falcolardan bahsediyordum.." dedim gözlerimi kısarak.
Afalladı. "Oh..."
"Hayır. Armin sesleri duyduğunda odayı kontrol etmeye gidecek.."
"Ya hadi ama Neva. Bari zaman geçsin şöyle işte." dedi Jean dudak kenarı kıvrılarak.
"Neyi?"
"Ah!" Elini alnına vurdu.
"Doğruluk mu Cesaret mi?"
"Bunu oynamayı kabul ettiğimi hatırlamıyorum.."
"...Zaman geçsin."
"Of.. Doğruluk.."
"Zeke şuan ne yapıyor, söyler misin?"
"Nereden çıktı bu?"
"Bilmiyorum.."
"Kitap falan okuyordur.."
"Sorun çıkarmamış olması iyi." diye mırıldanan Hanji-san'ı duymama karşılık bir şey demek istesem de tek yapabildiğim onaylamak oldu. "Hm."
O anda yükselen seslere karşılık "Ben gidiyorum." diyen Armin yanıt beklemeden çıktı.
"NELER OLU- NİCOLO-SAN! BEN VE MİA'YA NE YAPTIN SEN!?"
"Sasha'yı öldüren kişi şuan karşınızda... O yaptı.. Sasha'yı o öldürdü! Kızının canını alan cani varya hani, habu o işte!"
...
"Hâlâ bir kız çocuğu olabilir ama yine de iyi eğitilmiş bir Marley askeri. Dikkatli olman gerek. O öldürme konusunda uzmanlaşmış bir katil. Keşif Birlikleri zeplin ile geri dönerken Sasha'yı vurmuş!"
"Kızı... mı...?"
"Blouse bey... Buyurun, bunu kullanın lütfen. Eğer onu siz öldürmezseniz, ben öldüreceğim... Umarım sizin açınızdan sorun olmaz..."
Ayağa kalktım. "Çıkalım hadi.. Armin bizi çağırır şim-"
"Çocuklar! Hemen buraya gelin! Durum gerçekten kötü!"
"Demiştim..." Burukça gülümsediğimde yan odaya geçip ieri girdik.
"Tsk... Sasha'yı vuran kız!"
İğrenircesine bize baktı.
"Neler oluyor Nikolo! Bu ikisinin kaçtığını duymuştum... Ne yapmaya çalışıyordun!"
Nikolo dişlerini sıkarak buraya döndüğünde Jean elini kaldırdı. "Hey!!"
Bıçağı Falco'nun boğazına dayadı. "Uzak durun!! Geri çekilin!! Geri çekilin dedim!! Olduğunuz yerde kalın ve kımıldamayın!! Kımıldamayın dedimm!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...