(Nifa) Ölemez!

680 89 153
                                    

(527 kelime. Kısa ama bu kez böyle olsun bari..)

Bizler Kaptan ile yürümeye devam ederken o, farkına vardığı şey ile hızla arkasına döndü.

"Dikkat edin! Arkamızda!"

'Onları' alıp at arabasıyla yola devam ettiler.

"Arm-" diyecekken "Christağa! Ereeğen!" şeklinde düzelttim Sasha'yı.

"Tekrar kapıldılar!"

...

Şu sıralar..

Peruk takmış Armin'i, Christa, yani bir kız zanneden azmış sapığın teki, onun malum yerlerini elliyor..

Armin, artık temiz değilsin yavrum.

Gülsem mi ağlasam mı bilemedim-

Pencere kenarından onlara bakmayı kesip Kaptan'ın yanına gittim.

"Orada neler oluyor?"

"Acele etmezsek.. Jean'ı bilemem ama Armin'in kılık değiştirdiğini anlayacaklar. Diyor içimdeki bir ses." dedim ciddi olmaya çalışarak.

"Diğer yandan onun düştüğü ve dolu gözleriyle susmak zorunda kaldığı bu duruma Üzülüyorum."

"Anlıyorum."

Bir an sustum ve aklıma gelen ile ona döndüm. "Bacağın nasıl Kaptan? Daha iyi mi?"

"Yeterince iyi, hareket edebiliyorum. Kısaca fena değil. Ama bundan ve benden de önemlisi, kaçıranlar, amatör değiller."

"Haklısınız. Neden böylesine aptal adamları kullandıklarını anlayamıyorum."

Ayaklandı. "Gerisini kendiniz halledebilirsiniz. Ben Eren'e gidiyorum."

Bana dönmeden konuştu. "Şu çöplerle uğraştıktan sonra gel ve benimle buluş."

"Anlaşıldı."

Çatıda birkaç adım atarken "Her ihtimale karşı bir şey daha söyleyeyim. Armin ve diğerlerine de söyle.."

...

Mikasa'yı da bulduğumda hep beraber içeri girdik, gizlice.

"Christa ve Eren olduklarına kesinlikle emin misiniz?"

"Evet. Tarife açık bir şekilde uyuyorlar."

"Ha, muhafız nerede?"

Saldırığ..

İlk olarak Armin'e tecavüz etmeye kalkan adama daldım ve onu al aşağı ettim.

Uçan tekmeyle.

...

"Sakın hareket etmeye cesaret etme, seni sapık. Hangi hakla bir kızın bedeniyle oynarsın lan sen!"

Armin gözleri dolu bir şekilde bana bakıyordu... "Neva..?"

"Ah afedersin. Kız diye ağzımdan kaçtı. Ama ne farkeder. Taciz tecavüzdür."

"..."

"Yerinde His-Christa'nın olduğunu düşünsene."

"Kız haklı." diyerek beni onaylayan Jean'a döndüm. "Tabiki öyleyim seni at kelleli. Ayrıca, benim haklı olmaktan başka bir seçeneğim mi var?"

"Seni övmeye de gelemiyorsun.''

"Connie? Hepsi sadece dört kişi mi? Emin misiniz?" diye sorarak tavana baktı, konu değiştirmek isteyen Mikasa.

"Evet! Hepsi bu kadardı! Bölgede başka kimse yok!"

Mikasa'nın yakaladığı, onun boş anından yararlanıp silâhını çıkardığı an Sasha ok ile silahı vurdu.

"Tekrar hareket edersen nerenden vurulacağını kim bilebilir?"

"Hadi önce bu adamları bağlayalım. Sonra da Kaptanla konuşuruz."

"Ne demek istiyorsun?" diye soran Sasha'ya döndüm. "Kaptan Levi emir verdi ve bir mesaj yolladı."

...

Hatırladığım şey ile dışarı çıkmak için koşmaya başladım. "Gitmem lazım!"

"Oi! Nereye!?" diye soran Connie ile arkama dönerken geriye doğru koşmaya devam ettim.

"Ah şey.. Kaptana! Siz ardımdan gelirsiniz!"

Hızla çıktım.

Nifa ölmeden önce yetişmeliyim!

Yüzbaşı çatıda yaşlanmış şekilde vagonu izlerken teçhizat ile gelmekte olduğumu gördü.

Avazım çıktığı kadar yüksek sesle bağırdım. "Kaptan! Nifa! Arkanızda!"

'Ne?' dercesine bana bakarken son saniyelerde Nifa'nın üzerine yatıp ateşten kurtardım.

Sanırım..

"Neva!?"

En son iki el ateş sesi vardı..

~~~

1000 kelime olan bölümlere kıyasla, bazen sırf sonraki bölümü merak edin diye böyle yapacağım.

Acaba daha bölüm yazmasam ? İki hafta boyunca XD

Sonuçta günde üç bölüm yazıyordum.

Bide telefon gidcek büyük ihtimalle zaten..

Anca ikinci dönemde alırım gibi.

Gerçi ne zaman alırım ben de bilmiyom :/ Hatta alır mı onu da bilmiyorum..

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin