İnsanlara Gerek Kalmadan

589 85 196
                                    

(1222 kelime ile iyi okumalar)

"Tuhaf. Cidden yani."

Sağımdaki Eren onayladı. "Evet."

"Tacını takalı iki ay falan oldu. Ama hayaller kraliçe hayatlar yetimhane müdiresi resmen"

Eren bana döndü. "Ha? Sanırım evet."

"Size katılıyorum. Bu Duvar'ı yöneten kişi aslında Birlik. Kraliyetin göstermelik olduğu gerçeğini saklamak zor. Halkın ona ne dediğini biliyor musunuz? Duvarlar'ın Tanrıça'sı."

"Eh. Bu doğru. Bölgeye saldıran devi öldüren asker; Saygıyı hak eden bir kahraman. Ulan varya.. Benim yaralı omzumla yaptığımı gören bir kişi bile olmamıştır." diyerek homurdandım.

Acıtmamaya özen göstererek sol omzuma yavaşça dokundu Armin. "İnsanlar gerçekten de çabuk unutan varlıklar.. Üzülme ya. Sen de bizim kahramanımızsın. Yetmez mi?"

"Ne diyon sen be."

Afalladı.

"Sizi bir insanlığa değişmem ben."

Gülümsedi.

...

"O, şu anda bile bir Tanrıça.."

"O değil de.. Trost'taki deliği kapatan herifi kimsenin hatırlamadığına kalıbımı basarım! Bunu duydun mu, Saldırgan Dev?! Ehehe.." diyerek sağ kolumla sağımdakine hafiften dirsek attım. Tebessüm etti.

"Çünkü insanlar gerçekten de çabuk unutan varlıklar. Üstad Armin'in sözü."

Güldüler. Armin "Öyle demesene.. Üstad falan.. Benim bilgim fazla değil ki.." diyerek işaret parmağıyla yanağını kaşıdı.

"Şu hareketi çok sevimli lan!"

"Heeeee?!"

Bu sefer de Eren ile ben güldük.

...

"Diğer yandan, Historia'nın kraliçe olmayı kabul etmesindeki sebeplerden biri de bunu yapmak içindi zaten."

"Bu derken?"

"Yeraltı şehri de dahil olmak üzere Duvar'ın bir ucundan diğer ucuna fakir ve yetimleri araştırdı, sonra da hepsini bu çiftliğe toplayıp onlarla ilgilenmeye başladı."

"He şimdi hatırladım. Haklısın. Kraliyet ailesinin para, mal ve mülkünü burayı kurmak için harcıyordu. Hatta bu konuda Kaptan'ın desteğini de kapmıştı."

"Kaptan da yeraltı şehrinden geliyordu değil mi?"

"Evet Armin. İlk başta Asiller'den çekinmişlerdi ancak halkın desteğini de alınca kararı onayladılar."

"En baştan beri bunları planladığını hiç sanmıyorum var ya. Ama zorda olan insanlara da yardım edeceğim falan diyordu. "

"Sanırım yapmak istediği şey bu."

"Aman Tanrım! Yine mi kaytarıyorsunuz!?"

"Allaaaah! Basıldık beyler! Armin al şunu ben de şunu falan alayım. He şöyle!"

"Yürüyün şimdi! Akşama kadar-"

"..Bitirmiş oluruz kraliçem!"

Armin ile Eren gülmemek için zor duruyordu. Onlara döndüm. "Ne var be!?"

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin