(Medya: Kara Han - Osmanlı Tokadı)
Tam tetiğe bastığım an Kaptan gelen kişiyi birkaç saniye öncesinde fark edip tüfeği yukarıya doğrultmak için alttan sert ve hızlı bir tekme attı.
Mermi, kapı eşiğinin üst kısmında patladığında Marco hareketsiz bir şekilde donup kalmıştı.
"Allah'ım! Ne yaptım ben?! Özür dilerim Marco! İçeri gel! Nefeslen falan! Ne bileyim ben yaaa!"
Onu aldığım gibi koltuğa oturmasını sağladım.
"Biri su getirsin!"
Armin'in getirdiği bardağı aldığım gibi kafaya diktim.
"Lug lug lug.. Ah! Nerdeyse ölüyodun inanabiliyor musun?!"
...
"Daha iyi misin Marco?" diyen Jean elini onun omzuna koydu.
Marco yavaşça başıyla onayladı.
"Neden geldin?" diye soran Kaptan'a karşılık ellerindeki paketleri kaldırdı. "Sizlere yiyecek bir şeyler getirmemi istemişti.."
...
Masa başında tıkınıyorduk.
"Yavaş Sasha! Kendi önünden yesene!"
"Öyle deme Connieğğe..."
"Tamam ağlama ya.. Yemeğimi paylaşabilirim sanırım."
Connie tabağından ona yemek verirken Sasha sevinçten ellerini çırpmaya başladı.
HADİ SASHAAA..
"Çok iyisin yaaa~♡!"
Yanağından öptü!
"İşte bu!" diyerek ayaklandık.
Herkes ben ve Hanji-san'a bakıyordu.
Hanji-san gözlüğünü düzeltti. "Aklıma devler ile ilgili bir şey gelmişti. Herzamanki ben yani. Boşverin siz beni." Oturdu.
Ayakta kaldım. "Bende şey düşünüyordum- Umm.. Şey- Lan! Ben niye size açıklama yapıyorum ki! Dönün önünüze yiyin işte! Allah Allaaah!"
...
"Neva" Soluma döndüm.
"Pijama partisine ne oldu?"
"Ne partisi ne partisi??"
"Kız gecesi diyordun.."
"Kız mısın oğlum sen?"
"İstersen olabilirim."
...
"Saçmalama Allah'ımı seversen ya.."
"Benimle yalnız kalmak istemezsen Araminta da bizimle olur. Ama illa diyorsan gel beni kollarına al-"
"Dayak 'yemek' mi istiyorsun?"
"Ha? Nasılsa iyileşir. Çakabilirsin."
"İyi. Peki madem. Ama masada olmaz. Sana bi Osmanlı Tokadı çakayım da gör bakalım iyileşir mi."
Ayağa kalktım. "Eren dayak istiyor arkadaşlar! Gözünüz önünde yapıyorum isteyen gelsin!"
...
Salonun ortasına geçtik. "Ciddi ciddi.."
"Aynen. Ciddi ciddi."
Jean sırıtırken, Eren yardım istercesine Mikasa'ya bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...