Kar-dan Dev.

588 77 342
                                    

(1888 kelime ile iyi okumalar)

"Kar!" Pencereye yapıştım.

"Sanki ilk defa görüyor.." diyen Jean'ı boşverdim.

"Benim geldiğim yerde kışın, özellikle okulda, ne zaman kar yağdığına şahit olsak böyle tepkiler veririz. Ben de bilmiyom. Alışkanlık." diyerek omuz silktim.

Armin'den küçük bir kıkırdama ve Eren'den hafif bir kahkaha işittim.

"Garip. Hemde olduk-"

"Ben kaçar!"

Binadan çıkıp kendimi dışarı attığım an biri "Ha!? Bekle!" diyerek arkadan sıkıca montumu bana sardı. "Montsuz çıkılır mı?! Hasta olmaya mı niyetlisin?"

Montumu omuzlarımdan alıp düzgünce giydim.

"Eren? Mikasa'dan annelik hakkında birkaç tüyo kaptın sanırım." dediğimde ise Mikasa gözleriyle beni yaktı.

"Ohhh. EywAllah Mikasa. Isındım sayende. Tüm kış yeter bu bana."

"Noluyo be?" diyen Eren'e döndüm ve gülümsedim. "Yine de saol."

...

Aklıma gelen şey ile sırıttım.

"Ohoho.. Bu bakışı biliyorum.." dedi Hanji-san.

"Hehhe.. Ama aklımdakinin gerçekleşmesi için bolllca kar gerekiyor. Yani birkaç gün, kar birikmesini beklicem.."

"Korkmalı mıyız?"

"Kurbanım herhangi biriniz olabilir. Bence korkmalısınız, Jean.."

...

"Neyse. Henüz vakit var." dedim yağan kar tanelerini başımı kaldırıpta izlerken.

Birkaç Gün Sonra..

Toplanacak kadar çok kar var.

Hihihiiii..

Odasına girdim ve onu omzundan sarsmaya başladım. "Pişt. Eren. Uyan. Uyansana. Ereee~nnnn.."

Gözlerini tam açmadan dirseğinden destek alarak bana yaklaştı ve kısık gözlerle baktı.

"Ha? Neva? Bu sen misin yoksa hâlâ rüyada mıyım?"

"Başlatma lan rüyana."

"Hm. Evet sensin. Ama rüyamda daha iyi davranıyordun." Uykulu haliyle göz devirdi.

"Benim ne işim var senin rüyanda be!!"

"Kaptan Levi bize çay yapmıştı. Mikasa bulaşık yıkıyordu. Çok güzel bir rüyaydı.. En sevdiğim kısım.. Jean'ın, evin masasında Jean kafalı at bedenindeki bir figürden fazlası olamadığını gördüğüm andı."

"Ha?" diye bir bakış attım ve toparlanmak için başımı hızla sağa sola salladım. "Amaaan.. Boşver çayı Jean'ı da kalk, hadi."

"Bir dakika.." Doğruldu.

Ben de doğruldum ve ona baktım. "Ne?"

"Devler giyotini fark etti de duvarı yıkacak mı?"

"Ne alaka?"

"Cevap?"

"Hayır."

"Zeke yada Reiner bize saldırdı mı?"

"Hayırrr.."

"Peki ya Annie bir şekilde yeraltı zindanından çıkmayı başarabildi mi?"

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin