Gabi ve Falco kaçak bir şekilde ormandayken, Kaya ismindeki Sasha'nın ailesi ile yaşayan kızın onları bulmasıyla kendilerini Mia ve Ben olarak tanıttılar.
Gabi ve Falco.
Mia ve Ben.MIA VE BEN HDHDJDHRHT
Neyse işte sonraaaa...
Marley, Canavar Dev'in kalıntılarını inceleyerek Zeke'ye ait uzuvlar ile karşılaşmalarına rağmen bunun bir aldatmaca olduğuna karar vermişti sanırım.
Pieck sağolsun.
Kısaca toplantı sonunda Reiner yumruğunu masaya vurup 6 ay içinde sürpriz bir saldırı yapma kararını açıkladı.
Artık sürpriz bir saldırı değil yalnız.
Çünkü ben djfjfhfh
Şu sıralar Darius, Kiyomi Hanım'ı limanda biyerde yolcu ediyor olsa gerek.
Pencere açıp binadan dışarı baktım. Muhabirler ve halk toplanmıştı.
Ayaklanma.
Zor bir gün olacak demiştim ama ben...
"Hanijiğğğ! Bi açkılama yapman girekiyuooo!"
"Şiganşina Bülgesi'nin düm sikinlerini zurla tahiliye mi ediyonuz lan siğzzz?!"
Sesleri buraya kadar geliyor yaa...
"Reeves şivketlerini uranın yieeeniden yappılandığrılmasıdan sorumlucu tutanlar da Gaşif Bürlüğü degil midi zağten?!?"
"Büttün günüllülerin tutuhlandıgı dedkodları dogru mu?!?!"
"Piki yaaaa.... Elidiya'ya garşı aldıgımız zafferin zorumlusu olağn İren Yiğigar'ın şuğanda tuttuhlu ulmasığğğ?!?!?"
"Nece konişirsiniz lan siz?! Aman! Bu benim sorumluluğum değil!"
"Bu rismen dihdatürlük! Büyle de ulmaz ki ama!"
"Askeri İnzibat'a sorun!"
"Pehhi ya, pehhi ya Birlik'kin Dış Dünya'dan toğnlaaaa... Yığınlaaaa... servet almasna ne diceksiniğz!!!!?"
"Onu da İnzibat'a sorun! Yeter be! Bırakın da geçeyim!!!"
Bir muhabir dayanamadı ve karşısına dikilip kapıya sırtını yaslayınca geçmesine müsaade etmeyerek sordu.
"Hanji-san!! Biz duvarın içinde yaşayanlara Dünyanın Gerçekleri'ni dört yıl evvel açıkladınız! Esas düşmanlarımız dünyanın geri kalanındaki insanlardı ve biz devdik falan filan hikayesi!!!"
"Oha! Dili güzel biri! Dur-sana bi sarılayım!"
Sarıldılar.
"Şimdi çekil önümden!"
"Ama-!"
Gözlerini pörtletti. "Çekilllll...."
Ardından başını kaldırıp bana gülümsedi. "Şunları aşıp gelicemmm~!!"
"Ama Jaeger Bey'in zaferi bize bir gelecek kazandırdı! Eldialıların artık hayatta kalabilecekleri bir gelecekleri var! Yani bu birlik ve Jaeger arasındaki sorun, tüm Eldia halkını ilgilendirir!" diyen muhabire döndü.
"Hanji, bir keresinde vatandaşlara bildiğimiz şeyleri anlatmamız gerektiğini sen söylemiştin. Bu konudaki duruşun değişti mi?"
"Hannnnji-saaaaaa~nnn!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfic(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...