Bölümlerden Bağımsız Özel Bölüm (4)

436 33 275
                                    

"Her yerde sizi arıyordum!"

Mikasa Armin Eren üçlüsüne baktım. Eren merdivenlerde oturur pozisyonda bana omuz üstünden döndü. "Ha? Bir şey mi oldu, Neva?"

"Evet! Daha doğrusu olucak! Benimle gelin!"

Eren'i çekiştirmeye başladım. Odaya gelince kapıyı açtım. "İçeri geçin ve bekleyin!"

"İçeride... üstlerimiz var?"

"Ah... şey.. umm... iyi akşamlar Annie..." Elini kaldırdı.

"Hm. Sana da." dedi kollarını birleştirmiş bir şekilde koltukta oturan Annie, Armin'e göz ucuyla bakarak.

Şimdi diceksiniz ki bi polisin keşif birliği bürosunda ne işi var.

O işte ben de varsam olur işte.

"Siz, içeri. Ben birilerini daha getirip geliyorum."

"Kim-" demesine kalmadan fırladım.

Etrafıma baktım. Kimse gözükmüyor...

Onları ortaya çıkarmanın tek bir yolu var...

"Khhm khhm."

Derin bir nefes aldım.

"Hazır ikisi de yokken Kumandan Erwin'e gideyim baaaaa-ri. Çabuk olayım ki gecenin bu saatinde beni görmesinnn-ler! Hımhım öyle yapayım!" Kendi kendime başımı salladım.

Ensemde hissettiğim nefesin sahibi "Hiçbir yere gitmiyorsun..." derken sağ elini koyduğu sağ omzuma göz ucuyla bakışlarımı indirdim.

Ani bir hareketle arkamı döndüğümde dikleşerek bana küçümseyen bakışlarını attı.

"Sonunda sizi de buldum! Gelin benimle!"

"Ah... Nereye?" dedi Berthdolt yeni gelin edasıyla, utangaç bir tavırla.

İkisi arasına geçip kollarına girdim. "Herkes sizi bekliyor! Hadi ama!"

Adım atmaya ve onları da peşimden sürüklemeye çalıştım ama her seferinde parmak uçlarımla değmeyi anca başarabildiğim ilk adımda tekrar geri kayıyor, başa sarıyordum.

Bir hamster gibi...?

"Herkes? Keşif Birliği binasında mı?!"

"Eveeeet? İlerleyin kalas yığınlarıııı..."

Histerik bir şekilde güldü. "Binaya girdiğimizde güçlerimizi tam anlamıyla kullanamayız. Sence biz bunu anlamadık mı?"

"Neyi???"

"Bunun bir kandırmaca olduğunu!"

"Ah. Doğru. Kanmayız biz." Başıyla onayladı Berthdolt.

"...Christa Ve Annie de bizimle! Hadi yaaa!"

Afalladılar.

"Annie mi?"

"Christa bile mi?"

"Eveeet! Bakın, zaten sizi şimdi ifşa etmem! Bu çok sıkıcı olurdu. Ve ne olacağını bilmezken de bir şey yapamam."

"Bilmezken derken???"

"Gelmezseniz siz olmadan da olur! Bu kadar basit!!"

Bakıştılar. Reiner kolumdan kendini kurtarınca Berto da sıyrıldı.

"Düş önüme küçük kız."

Elimi alnıma vurdum ve ilerledim.

Kapıyı açmamı söyledi. Göz devirerek açtım.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin