Kalır Geberir de Kaçar Yaşarım.

488 74 127
                                    

(Başlık mükemmel ama dimi yaa.. Medyadaki müzikle okumanız tavsiye ediliyor :3 Her şey dahil 1090 kelime ile iyi okumalar)

"Bu kızı elimden almaya çalışanı zindana tıkarım! Yada cezasını kendim veririm! Hareket ederken bile iki kez düşünün!"

...

Kaptan bana doğru yaklaşırken ben geriye doğru gidiyordum.

Sırtımı değdiğim şey ile arkamı döndüm.

Sinirli bakışlarını ona atarken beni tuttuğu gibi arkasına aldı.

"Ondan uzak dur, Kaptan."

"Çekil, Jaeger."

Mikasa öylece bize bakıyordu.

Ve tam bir adım atacakken "Kimse kıpırdamasın. Neva'ya atılan en ufak adımda karşınızda beni bulursunuz." dedi Eren etrafına birer bakış atarak.

Kaptan ne olduğunu bile anlayamadan Eren'i omuzlarından tutup eğerek karnına sert bir tekme geçirdi.

"Eren!" Ona yaklaştığım an Kaptan yakamdan yakaladığı gibi bana da tekme atacakken bileklerinden sıkıca tutup aşağı çektim ve dizi karnıma çarpacakken son anda kendimi sola kayarak kurtardım.

Ama sol ayağıyla kendi sağına doğru hızlı bir dönüşle bana belimin biraz yukarısına doğru vurmasıyla birden havalanıp duvara çarpınca yine duvar tarafındaki masaya düştüm, kırıldı.

Sanırım kemiklerim de..

"Ah.." Zeminden destek alarak kalkmaya çalışırken bana doğru geliyordu.

Eren ayağa kalktığında karşısında nefeslendi, Kaptan 'Bu ne şimdi?' dercesine bir bıkkınlıkla onu izlerken birden doğruldu.

Kendinden emin şekilde ona tepeden bakıyordu.

Kaptan "Sana yapacağım herhangi bir darbe sonucunda elbet iyileşeceksin. Ama istersen şu diyeceklerimi bir düşün. Önce, seni ölmeyeceğine emin olana kadar döversem- ki bu benim için hiç zor değil, kafan kopmadıkça da sorun yok..- Vücudun kendini yenilemeye harcarken ayağa kalkacak gücü bile kendinde bulamazsan, onunla uğraşmak daha kolay olur. Yalnızca, benim için fazla mesai yapmak gibi bir şey demektir. Ancak onun için, yanında koruyacak kimsesi kalmayacak, demek. Bu yüzden, zorlama derim." dediğinde Eren başını eğmiş de olsa sinirle olduğu yerde dikilmekte ısrarcı görünüyordu.

"Şimdi çekil önümden." diyerek Eren'e kaldırdığı elini tutan kişiye baktık. "Armin.."

"Yanılıyorsunuz. Sadece Eren değil."

"Ne o? Sen de mi?"

"Kaptan, yeter. Kesin şunu." derken Eren'in yanına geçmişti bile.

"Böyle devam ederse, evet. Karşımda dikilen tüm aptalları ortadan kaldıracağım. Ve sen bile.. Bunu yapabilecek kadar beyinsiz veledin tekiymişsin, Arlert."

"Aksine. En akıllıca kararlarımdan birini veriyorum. Haksıza karşı gelen haklının, güçlüye karşı savunarak duran güçsüzün yanında olmayı seçiyorum. Sizin emirlerinizi uygulamayı değil. Zindan veya kendi tarafınızdan verilecek bir ceza ile bunun için emrederek karşınızda durmaktan korkacak insanları kendinizden uzaklaştırmayı başarsanız da, ben ve Eren'i, siz Neva'ya ne kadar bu şekilde davranmaya devam ederseniz, o kadar çok göreceksiniz. Eminim ki diliniz yerine gücünüzü konuşturacaksınız- her zamanki gibi. Ama bizi bununla korkutamazsınız. Vücudumuz ölmedikçe iyileşmenin yolunu bulacaktır, zindan ise ilk kez gireceğimiz bir yer değil."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin