Titan ve Yüz Çizimleri

352 38 99
                                    

Darius yalandan bir öksürük sonrası "Herkes kendine geldiyse..." derken Histi ile beraber gözlerini bizlerde gezdirdi.

...

Masa altından geçip yerde emekleyerek önümdeki masanın kenarına iliştim.

"Ne yaptığını sanıyorsun?" diye sordu sağ altına bakarak.

"Yakalandım mı ben şimdi?"

"...Evet?"

"Az önce, Hanji Zoe'nin dediklerinden sonra itiraz eden askerlere karşılık şunları söylemek istiyorum. Onların amaçları başından beri aynıydı. Kurucu Dev'i geri almak. Kaba kuvvet işe yaramadı diye konuşmaya başvuracak değiliz." diyen Darius'a bakılırsa beni fark bile etmemişti.

"Düşman da bunun farkında olmalı. Ama önce delege liderlerinden şartları duymamız gerekiyor..." dedi diğer taraftan Komutan Pixis.

Konuşma şimdilik sadece ikisi arasında gibi görün- duyuluyor.

"Kalemini versen? Ha Kaptan? Olur dimi? Bence olur."

"Neden veriyorum?"

"Kağıdıma bir şeyler yazıp çizmem için?"

"Yazacaklarının devlete yararı olacak mı?"

Düşündüm.

"Sanmıyorum."

"Vermiyorum o hâlde."

"Tamam Allah seni kahretmesin tamam."

Tek kaşını kaldırdı. "?"

"Kahretmesin dedim. Beddua etmedim." Omuz silktim.

Sıkıntıyla nefes verdi.

"Yokluğumu farkederlerse.. ederim. E artık versen? Hani devlet falan diyorduk ne güzel. Olacak işte yararı. Artık versen ya Kaptan?"

"Sen beni kendin gibi sandın herhalde."

Burada demek istediğinin 'Sen beni kendin gibi mal sandın herhalde?' olduğunu anladım ve kendimi türk filmlerinden birinde oynuyor havasına sokarak dramatik bir şekilde gözlerimi sol omzuma doğru indirip selam verir gibi konuştum.

"Evet. Sanmıştım. Seni de kendim gibi iyi sanmıştım. Oh, Kaptan... Bunun için ne kadar hüzün duyduğumu bilemezsin."

Az kalsın sağ elimin tersini alnıma yaslayıp saçlarımı arkaya atmayı unutuyordum!

Yaptım!

Üçlü kombo!

Duygu patlaması!

Gözleri hafiften pörtledi.

"Bütün bunlar... bir kalem için mi?" diye sorarken elindeki kalemi kaldırdı.

Gözlerimi kocaman açtım ve ona dönerek başımı sevinçle salladım. "Hmhm!"

Geri çekti. "Eren'inden iste o zaman."

"Ben ona tripliyim. Trip deniyordu sanırım. Yoksa bu onun yaptıklarını protesto etmek mi oluyor?"

'Bana mı soruyorsun?' dercesine bir hareket yaptı.

...

"Peki ya Arlert?"

"O da Eren'i aşmamı gerektiriyor. Çünkü Eren aramızda oturuyor."

"Diğerleri için bahanen nedir?"

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin