Savaş ve Yarış. (1. Kısım)

525 73 154
                                    

"Eren'i istiyorum." diyen Mikasa'ya döndüm.

"Yavaşşş!"

"O zaman ödüle sen karar ver de görelim."

"Hmm.. Ödülll.. Ödüllll.. Ödül şey.."

"Evet? Bugün söyleyecek misin?"

"Şey olsun.. Of! Bulamıyom! Az yardımcı olsanız?" diye sordum diğerlerine bakarak.

Herkes düşünüyordu.

Jean "Kaybeden, kazananın atının bir hafta boyunca bakımlarını yapsın. Saman yedirmek saçlarıyla ilgilenmek falan.." demesi ile Sasha "Ona yele denir, seni cahil" dedi bilmiş (!?) bir tavırla.

Armin "Kaybeden, kazananın tüm kitaplarının tozlarını alsın." dediğinde "Kitap okuyor muyuz bir sor bakalım" diyen Mikasa'ya gururla döndüm ve saçlarımı savurdum.

"Ben okuyorum!" dediğimde Armin sevinmiş bir şekilde bana döndü. "..Ve odamda koccammaaan bir raf var!"

"Bana ne bundan?"

"Ackerman olmuşsun amaaa okur olamamışsın okur" diyerek ekledim. "Yani bir sıfır önde başladım. Biz Türkler de kitap okuruz zaten ehehe"

"O bunu inkar etmedi zaten. Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun sen?" diye sordu Kaptan, olduğum yerde kalakaldım.

"Ah.. Boşver gitsin." dedim kendi kendime.

...

"Bence ödül bir hafta-hayır bir ay-yok yok.. bir yıl! Bir yıl boyunca günde iki öğün olan yemeğin her birinin yarısını vermek olmalı! Fuffuffu.."

"Onun yemeğine kalacak kadar da aç-gözlü değilim.."

"Ben çok meraklıydım senin öğünlerine."

...

"Biri de demiyor ki kaybeden kazanan dahil herkesin oda temizliği ile ilgilenecek."

Öylece Kaptan'a baktık. Başını sola çevirip mırıldandı.

"Tch, boş veletlerden fazlası değilsiniz."

...

Eren iyice düşünüyordu.

Ve başı dik bir şekilde konuştu. "Anlaştık kızlar."

"Ha?"

Mikasa sırıttı.

"Ama ben karar veriyorum. Kazanan kişinin.. Bir hafta boyunca kölesi olacağım. Bana istediğini söylemek ve yapmakta özgür."

"Bir hafta boyunca Mikasa'ya katlanabileceğine inanabiliyor musun cidden?"

"Belki sen kazanacaksın?" dedi alttan alttan sırıtarak.

"Şimdiden pes edeceğini düşünmezdim." diyen Kaptan'a bir an bakınca Eren'in "Bunu sana hiç yakıştıramadık." diyerek 'Tı tı tı.' şeklinde parmağını salladığını gördüm.

"Yok ben, öyle değil- demek istediğimmm.."

Yere bakıp bakıp ne diyeceğimi düşünürken birden kendimden emin bir şekilde göğsümü gere gere "Aahh! Buna mı yenilicem Allah'ımın Aşkına!? Sizde bi alemsiniz yani!" dedim kollarımı kocaman açarak bana aşağılar gibi bakan Mikasa'yı işaret ederken.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin