Bölümlerden Bağımsız Özel Bölüm (P2)

809 95 285
                                    

(3058 kelime ama cidden çok saçma bir şekilde bitti ya.. Nedense beklediğinize değecek gibi hissetmiyorum bu sefer :( O kadar da uğraştım önceki bölüm kadar komik olması için. Ama başından saçma oldu. Özür dilerim. Yine de, umarım bu düşündüklerimde yanılırım :/)

O akşam..

Yüzbaşı iyi.

Cidden ya.

Çocuğu olur inş.

Hanji-san onu alıp çıktığında Mike-san bize döndü.

Tek sıra olarak asker selamı ile öylece gelecek emri bekliyorduk.

Ve korkuyorduk. Tabiki..

Mike-san 'ne yapacağım ben sizle' dercesine nefes verip yüzbaşının sandalyesine oturarak sağ dirseğini masaya yasladığında konuştu. "Öncelikle, rahat olun."

Hepimiz ayaklarımızın bizleri daha fazla taşıyamayacağını anlayarak w oturuşu ile kendimizi zemine bıraktık ve bunun üzerine sanki tutmuşuz gibi de birer nefes verdik.

Reiner. Bemetrio. Ymir ve Annie ile beraber Mikasa'nın ayakta, yerdeki bizlere tepeden bakmasıyla kendimi acayip derecede küçük hissettim.

Reiner,  bana aşağılıyor gibi mi bakıyorsun lan sen?

Becomoto, senden beklemez -belki de beklerdim.

Gerçi kalkmak istesem de büyük bir sorun var.

Kalkmaya üşeniyorum.

Yine de bu bakışlar altında ezilemem!

Onlar ne olduğunu anlayamadan ayağa kalktım.

"Ne diye o şekilde bakıyorsunuz ki bana? Deve cüce oyununa geçmedik mi? Öyle sandım da bir an, pardon."

...

"Levi'ya bunu yaparak bizlere aslında ne kadar cesur olduğunuzu kanıtladınız. Canavar Dev'e bile karşı koyarsınız diye düşünüyorum nedense.."

"..."

"Diğer yandan. .Sinirlenip vereceği ağır cezayı en azından hafifletmek amacıyla sizin için onunla konuşmayı deneyebiliriz. Sonuçta oyununuzu oynarken sizleri izlediģimiz anlarda çok eğlendik."

"Bir numarasınız Mike-san!"

"T-teşekkür ederiz efendim."

"Ooo...ooo 1. 2. 3. Mike-san! Mike-san! Mike-san!"

Reiner "Kendine gel" dedi ve "Ne yapıyor bu?" diye ekleyerek bir eliyle beni işaret etti, buna karşılık, el çırpmayı kestim :(

"Çıkabilirsiniz."

"Yani Askeri Polisler beni adam öldürmeye teşebbüsten içeri atmayacak mı Mike-san?" diye soran Eren'e "Mal ya, defolup gidelim işte olay yerinden." dedim ve Askeri Polis binasından mümkün olan en kısa sürede çıktık.

Hepimiz bir sokak merdivenine oturduk.

"Ne geceydi ama." diyerek gökyüzüne bakan Eren'i onayladım. "Her şey bir yana, ceza sadece bize mi, yani ben ve bu dev züppeye mi verildi diye merak ediyorum."

"Sabah öğreniriz." dedi.

...

Armin'in yüz ifadesi..

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin