Kapı yine tıklandı. Bu sefer öncekine oranla daha sert bir şekilde.
"Kapıyı kim açacak peki?"
"Bence doğru soru, kapıyı birimiz açacak mı ki?"
Ne yapacağımızdan bile emin olamadığımız gerçeğiyle öylece birbirimize baktık.
Kaşlarımı çattım ve kendimden emin bir tavırla konuştum. "Yeter! En iyisi ben açayım! Siz kaçın!" diyerek kapıya yönelmişken Eren bileğimden kaptı.
"Ne yapıyorsun?! Zaten seni istiyorlar!"
"Bu yüzden gideceğim işte! Ve sizin suçunuzu da üstleneceğim! Zaten miras devlerin sizde olması da avantajınıza olur!"
"Asla! Seni ölümüne götürecek o kapıyı açamazsın! Siz gidin işte! Armin! Giy şu teçhizatı!"
"Ne dedin sen? Hey! Kimse bir yere gitmiyor!"
"Bekleyin bi dakika.."
"Bu ses.."
"Yoksaaa..?"
"Historia??"
"Kraliçem! Siz misiniz?!"
"Evet Armin! Acele eder misin dondum da!"
Hızla kapıyı açtım. "Allah!" Tam girecekken yüzüne kapattım.
"Hey!"
"Hakketen o lan!! Dur emin oluyim."
Açtım. "Evet! Bu kesinlikle o!" dedim olayları kavrayamamış bir ifadeyle arkamdakilere bakarak.
Güldü. "Zaten söyledim unuttun mu? İzninle.." Beni yavaşça sağa kaydırıp içeri girdi.
Bu işte bir biplik var.
"Buraya kraliçe olarak değil, sizin dostunuz, yoldaşınız ve arkadaşınız olarak geldim. Ama son kararı kraliçe verecek."
Donduk.
Yok lan pencere kapı kapalı. Ondan değil yani-
"Burası ne kadar da soğuk böyle.." diyen Histi'ye şaşkınlıkla baktım. "Ha? Cidden mi?"
Gülümsedi. "Sıcak bir şeyler ikram etmeyecek misiniz? Ve endişe etmeyin, tek başıma geldim."
"Ah, ben.. Çay falan yapayım bari.." diyerek aynı ifadeyle mutfağa girdim.
"Ben de yardım edeyim. Suyu doldurması için falan.." diyen Eren'e "Su doldurmak?" diye döndü Historia.
"Yaniii.. Bilirsin. Her iş için belirli püf noktalar ve incelikler vardır. Hem ben de ona yardım ederek 'Ne kadar da 'ince'sin..' demesini sağlamış olurum."
Yanıma geldi.
Armin ve Histi konuşurken "O burayı nasıl buldu?!" diye fısıldadım.
"Doğru soru 'O buraya nasıl geldi?!' olmalıydı!"
"Allah'ım bittik biz!"
"Olanlardan ne şekilde haberi var bilmiyorum ama seni hain olarak duyduysa sonumuz hiç de iyi olmayacak!"
"Mahkeme sonucunda idam kararım veriliyordu! Beni ne olarak gördüğü açık değil mi yani!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...