(1231 kelimeyle iyi okumalar, beden dersinde dışarda olmayı sevmiyorum. Sınıfta ybyi tamamladım :3)
"Bu-.. Bu şekilde ölmemeliydin."
...
"Armin, şimdi ne yapacağız?"
"Ben.. Bilmiyorum. Saati daha önce ne için kullanmıştı? Keşke kullanmasaydı.."
...
"Kıza o şekilde bakma Eren. Korkutuyorsun."
"Hiçte bile! Korkmuyorum! Bu O, değil mi?! Sizin gibi iblislerin yanında olduğuna göre ölmeyi çoktan hak etmiş olması gereken biri demektir!"
"Bu şeytan, Pieck'i neredeyse havaya uçuracaktı! Karşısında ona yalvarmama rağmen hem de! Az kalsın ben de ölecektim!"
"İkiniz de umurumuzda değilsiniz! Ayrıca o bir iblis değil! Sizin aksinize!"
"Aşkının arkasından gitmek için bu kadar hevesliysen konuşmaya devam et bakalım!!"
"Armin şuna bak! Silah doğrulttu! Ne yaparsın ha!? Bana da mı ateş edersin?! İşe yarar mı sence!? Sen kimi tehdit ediyor-!"
Eren'in vücudumu sıkıca sardığını hissettiğimde derin nefesler ile öksürmeye başladım.
Eren şaşkınlıkla ve gözyaşları içinde bana bakıyordu. "A..."
"Gabi! O yaşıyor!"
"Kalbinden vurmuştum ama!"
"Neva! Buradayım! Derin derin nefes al! Lütfen dayan!"
Armin omuzlarımdan tuttu. "Zırhını çıkar Eren!"
"Tamam!"
Doğrulmama yardımcı olup zırhı çıkardıklarında başımı Eren'in dizlerine bıraktım.
"A-... acıyor..."
"Bir anlık... kalbin durmuştu..." dedi Eren korkuyla bakarken.
Armin göğsümü kaplayan demir parçasını eline alıp incelediğinde gördüğü şeyle ucuz kurtulduğumu anlayarak gülmeye başladı.
"İnanamıyorum! Zırhında neredeyse delik açılacaktı! Tüfekle kalbini hedef almış ama bu baskı bir anlık tetikle sadece kalbini durdurmuş! Ama şükürler olsun ki iyisin! Yani iyisin değil mi?!"
"Gülme... Armin... Canım yanıyor diyorum..." Ağlayarak sarıldı. "Aptal mısın sen yaa! Niye tek çıkıyorsun?!"
"Ah.. Eren. Gabi'yi.. Durdurun."
"Ne? Neden? Ne yapabilir ki?"
...
"Gabi! Cidden yapacak mısın!?... Beni bekle!"
"Hey! Siz ikiniz! Nereye gittiğinizi sanıyorsunuz!?"
Armin tepelerinden uçan Gabi ve Falco'ya baktı. "Heeeeeee?!?!"
Kahretsin..
Silah sesi. "Sasha!!"
Eren başını kaldırdı. "Bu da ne?! Yukarıda neler oluyor!?"
Kaptan zeplinden görüş alanımıza girip buraya baktı. "Eren! Seni tutuklayacakken nasıl olur da kaçarsın?! Ve asıl aşağıda neler oluyor! O iyi mi?!"
"Evet! Peki ya-!"
Kaptan hızla yanımıza indi.
"..O zaman, sadece bir ölümüz var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...