"Eren kımıldamıyor.." dedi Mikasa öylece ona bakarken.
"Onu öldürmeyi amaçlamıyor! Önümüzde duran Koca Dev'e odaklanmalıyız! Başaracağımıza o kadar çok odaklanmışız ki adam akıllı bir plan bile yapmadan bu canavarın karşısına çıktık ve işleri batırdık! Eğer bu durumu tersine çeviremezsek kurtarma görevi, hayatımız, insanoğlunun geleceği- hepsi kaderine terk edilecek.." Bana endişe ve korku dolu gözlerle bakan Armin, Sasha, Connie ve Jean'a bakamadığım için başımı eğdim.
Jean konuştu. "Öyle de olsa.. Burada oturup öldürülmeyi falan beklemeyeceğiz! Saldırıya hazırlanın!" Tam ben de arkalarından gidecekken Jean'ın "Onu uzak tut." demesiyle biri beni kapıp çatının tepesine çıkardı.
"Armin!? Ne yapıyosun sen ya?!"
"Ben gözlem yapacağım. Sen de yanımda duracaksın. Sence bu yaralı halinle herhangi bir savaşa girmene izin verecek kadar pislik biri gibi mi görünüyorum?"
"Tabiki hayır ama iyiyim ben tamam mı?! Hadi bana-"
"Eyvallah falan yok Neva."
Afalladım. "Ohaaaa.."
"Ne oldu? Bu sefer öyle diyemezsin dedim sadece."
Homurdandım.
"Kısaca, buradasın."
"Hayır değilim."
"Ağrın falan yok yani, öyle mi?"
"Tabii yok."
"Hm. Tamam o zaman."
Sağ elini yavaşça kaldırdı. "Ne yapıyon lan sen?"
Birkaç saniye bakıştık. "Kusura bakma." Sol omzuma hafif ama sert bir şekilde çaktı.
Evet. Hafif ama sert.
"Bak.. İyiyim demiştim.."
"Resmen kendini sıkıyorsun. Yanımdan kaçmayı denersen seni at gibi bir köşeye bağlarım ve savaşı kazanana kadar da çözmem."
"Cidden yapar mısın lan bunu?"
"Şüphen mi var?"
"Evet."
"Ona saldırmayı dene istersen. Gözlerini bir yerde bağlı olarak açarsın."
"Ulan millet kendisine saldıranı bağlar bağlarsa, bizimki başkasına saldırıyoz diye sinir. Gıcıksın oğlum sen."
"Burada kaldığın için teşekkür ederim. Şimdi gözlemleyelim şunu."
...
"Bu koca oğlan gürleyen mızrakları henüz bilmiyor! Connie, Sasha ve ben dikkatini dağıtacağız! Mikasa, sen de hedefimiz saldırıya açık duruma gelince mızrağı kullan! Herkes anladı mı!"
"Anlaşıldı!"
Helal be Jean! Lidersin koççum!
"Hey! Moroncuk! Gözlerini oyup top niyetine sektireceğim!"
Oldu mu Jean?
Hani o kadar iyi gidiyodun liderlik emir yağdırma falan..
Bu lafla ortama ettin ama kuzum- yani atım.
Connie "Seni SALAĞK." derken Sasha "Ucuğbeler Kıralı!" diye ekledi.
Ayağa kalkıp başımı sağa sola çevirerek yavaşça alkışladım. "ÇOĞK YARATIÇI."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...