Özür dilerim Thomas..
Eren "..Nereye gittiğini sanıyorsun?! Seni p*ç k*r*s*! Nasıl olur da Thomas'ı yersin!?" diye dellenerek ardından gitti. Biz de Eren'in ardından..
"Dur! Tek başına gitme Eren!"
"Kaçmana izin vermeyeceğim!"
Üzgünüm.
Eren çatılarda yuvarlanırken tek yapabildiğim başımı çevirmek oldu.
"Eren!" diye bağırdı Armin.
Diğerleri yenilirken seyretti.
Eren geldi ve onu kurtardı.
"Eren! Çabuk-"
Vee devin midesine indi.
Armin'in çığlığı..
...
Yanına gittiğimde diğerleri de geldi, Connie falan. Ben ise Armin'i uyandırma görevini üstlendim. Tokat atardım da neyse lan yazık.
"Armin! Armin uyan! Hey! Armin! Kime diyorum! Uyansana!"
Gözlerini açtı. Bir şey bilmiyor gibi davranmalıyım yoksa daha çok endişelenir. Bunu tatlı bir dille soracağım.
Nefes aldım. "Herkes öldü mü Armin?"
"AAAAAAAAH!"
Ymir konuştu. "Belli değil mi?"
"Ama Armin nasıl kurtuldu?" ACABA.
"Ceset falan sanmışlardır."
"Sensin ceset." Lanet olsun büyük laf soktum girmez bu.
"Bana bak seni-"
"He ne ne? Beni ne?"
"Herneyse. Bu korkak herifin hayatta olması da ayrı bir trajedi zaten. Bunun yerine Erenlerin ölmesi-"
"Kes sesini! Yoksa sesinle beraber başka şeylerini de keseceğim!" diyerek kılıçlarımı çıkarttım.
Historia aramıza girdi. "Sakin olun lütfen."
"Benim tatlı Christa'm! Bu saçmalıktan sonra evlenelim!"
Armin ayağa kalkıp "Ben diğer savunmaya yardım edeceğim." diyerek uzaklaştı.
Ben de "Emirler umurumda değil. Tek başına gitmesine izin vermeyeceğim. Ölmeyin gençler." diyerek onu takip ettim.
Aslında bunun yerine Mikasa'nın yaptığını yapıp kahraman olarak anılabilirim, ama ben böyle biri değilim.
Ya tamam biraz böyleyim ama o kadar uzağa gaz harcamak da biraz şey olmaz mı- of kimi kandırıyom o kadar yolu tepmeye üşendim. Oldu mu?
Armin geçmişine dalıp geleceğini unuttu ve duvara çarpıp yere düştü. Yanına gidip elimi uzattım ve gülümsedim.
"Kendim kalkabilirim."
Ulan herkese böyle yapıyon.
Çocukken de böyleydi bu, gram değişme yok.
Franz konusu.. Keşke burada olsaydım. Belki yetişebilirdim.
Bir dakika! Belki de geç değildir!
Armin onlara bakarken saati kullandım. Armin hâlâ uçuyor ve ben de ardından onlara baktım. Of işe yaramadı. Franz öleli çok olmuş.
Armin gene onlara bakarken hiçbir şey yapamadım.
Ben.. Hiçbir şeyi değiştiremedim.
Armin bir süre sonra tekrar gaz kullanıp Jeanların yanına döndü ve köşesine çekildi. Yanına gelip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...