(1871 kelime, beğenmeniz dileğiyle :3)
Armin, duvarın ardında okyanus olduğunu söylemişti.
Ama okyanusu da geçince..
Onun ötesinde ne olduğunu hep merak etmişlerdir.
Evet. -Lerdir. Çünkü onlar ediyor ve ben zaten biliyorum.
"Sadece biraz yiyecek (ç)almayı dene, Sasha. Kaptan Levi'nin seni küçük parçalara ayırmasını sağlayacağımdan emin olabilirsin."
"Yapmam. Belki."
"Ne dedin sen?" diyerek içeri giren Jean'a karşılık "Hey! Girmeden önce ayakkabılarınızın altındaki pislikleri düzgünce temizlediniz mi?!" diye bağıran Eren ile karşılaştı.
"Ha? Tabikii yapmadım. Taşıdığımız onca şeyi görmüyor musun sen?"
"Bu tavırlarınla Kaptan Levi'nin memnun olacağını düşünüyor musun cidden? Eğer sabah senin yatağını düzeltmeseydim-"
"Kapa çeneni! Annem misin sen benim?!"
"Biz geldik" diyen Mikasa'ya döndük.
"Odunları doğradınız mı?"
"Allah aşkına Eren, odun doğranır mı?"
"Doğranmaz mı? Peki ya ne yapılır?"
"Kesilir. Seni cahil sünepe."
"Kimse bunu neden yaptığımı sormayacak mı?" diye soran Mikasa'ya döndüm. "Dinç kalmak istediğin için falan mı?"
"Hayır. Formda kalmak 'zorunda olduğum' için yaptım."
"..Anlıyorum."
"Ama titanlara yakalandın! Hareket etmemelisin!" dedi Armin onun için endişelendiğini belli eder şekilde.
"Durdurmaya çalışsan da dinlemiyor. Demin mekik çekiyordu" diye fısıldadı Eren ona.
Bunu duyan Jean "Seni pislik! Neden dikizliyorsun!?" şeklinde çıkıştı Eren'e.
"Ha?! Dikizlemek de ne demek?" dedi Eren. Çünkü o masum.
Armin "Mikasa, vahşi bir hayvan değilsin sen." derken Sasha konuştu. "Nedense Askeri Öğrenci Birliği zamanlarımıza geri dönmüşüz gibi.."
Armin başını çevirdi. "Evet. Ama neden yeni Levi takımı için bizler seçildik acaba.."
Olamaz!
Sasha ekmek (ç)alacak!
Armin'in omzuna kolumu attım ve Sasha'ya sırtını dönmesini sağladım.
"Tabikii de yetenekli birer asker olduğumuz için! Böyle devam!" Yumruğumu aramızda kaldırdım.
Gülümsedi. "Hmhm."
"Hey, kaytarmayın! Kaptan Levi gelene kadar temizliği bitirmiş olmalıyız!" diyen Eren bize doğru yaklaştı.
"Çok merak ediyorum, neler yaptınız?"
İlk adımını atmasıyla oluşan sessizlik.
Sadece adımlarını takip eden birkaç ayak sesi..
Elini masanın altında gezdirdi. "Yeterince zamanınız olduğunu sanıyordum.."
Kahretsin. Saati mi kullansam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfic(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...