"Sasha, hiç iyi görünmüyor- Neva?! Senin neyin var?!"
Sarsıldım. "Yapma Armin, dinleniyorum görmüyor musun?"
"Ah. Afedersin."
Gözlerimi açtım ve doğruldum. "Herneyse ya kendime geldim. Acaba uyuyalı ne kadar olmuştur.."
"Gerçekten iyi misin?" Elini alnıma koydu. "Yanıyorsun!"
Hızla ağzını kapattım. "Bunun hakkında tek laf etme! Zaten işler karışık.."
"Omo.."
"Ne? Ah. Tabi ya." Elimi çektim. "Ama ya daha kötü olursan? Yaran mikrop kapmışsa ne olur bilemiyorum."
"İnan bana şu andan daha kötü bir durumda olamam."
"Neden? Sorun ne? Yardımcı olabileceğim bir şey varsa-"
"Sanmıyorum. Seni aşıyor gibi. Öğrenince ne dersin onu da bilmiyorum.."
"Ne demek isti-"
"Türk kızı dedikleri uyanmış demek. Veeeee.. Armin." derken sura çıktı Kaptan.
"Türk kızı mı?"
"Armin, durum şu ki-"
Mikasa ön taraftan ortaya çıktı. "Bu yalancı, sur dışından gelen, Türk ırkına mensup bir hain."
"Mikasa?"
Eren de arka taraftan gelirken Mikasa'ya sert bakışlarını attı. "Bu doğru değil."
"Yine başlama Eren."
"Reiner bile hain olduğunu itiraf etti. Neva bunu söylemeden, sizin söylediğiniz herhangi bir şeye inanacak değilim."
Armin ile aramıza geçti ve ikimize de elini koyup gülümsedi. "İyi misiniz?"
"Bana da mı soruyorsun?"
"Tabiiki."
"Hmhm. İkimiz de iyiyiz. En azından Neva öyle olduğunu söylüyor."
"Armiiiin.."
"Ağrın falan mı var yoksa?" diyen Eren'e döndüm. "Yok be. Armin'e iyi olduğumu inandıramadım sadece."
"Yeter. Sonsuza kadar sizi dinleyecek değiliz. Eren. Mevcut durumumuzu açıkla." diyerek işaret fişeğini ateşledi Kaptan.
"Peki. Armin, olay şu.."
...
Armin dondu kaldı.
"Eee?"
"Şimdi anladın mı, Armin?"
"Şeyy.. Yani.. Keşif Birliği'nden hayatta kalan sadece biz, bu on kişi miyiz?"
Henüz açılmamış uyku tulumunun üzerine oturan Jean "Şu ana kadar evet." dedi ve suyundan bir yudum daha aldı. "Savaş bittiğinden beri dört saat geçti. O zamandan beri hayatta kalan birileri var mı diye bakıyoruz ama şu anda bu kadarız."
Connie, yaralı Sasha'nın başını bir eliyle yavaşça kaldırmış, üzgün olduğu belli bir şekilde ona su içiriyordu.
Armin'e döndük. "Kuşattığımız Shigansina Bölgesi'ndeki duvarı kapatmayı başarmıştık. Reiner'ın Canavar Dev ve bir düşman ile kaçmayı başardığını biliyoruz. Burustoolt'u yakalamayı başardık. Sonra iğnenin kime yapılacağı tartışıldı. Bana mı yoksa Kumandan Erwin'e mi.. İkimiz de ciddi şekilde yaralıydık. Bir Dev'e dönüştüm. Üstelik Birdoltuk'u yedim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...