Hücum

841 94 134
                                    

(Her şey dahil 1610 kelime)

Komutan Erwin'i gördüm.

Bir an bizlere baktı. "..."

"Tüm birlikler! Devlerin sizi takip etmesini sağlayın! Ve beni izleyin!"

"Erwin- Seni şeytan. Yine bizleri birer yem olarak mı kullanmayı düşünüyorsun?!" diye bağırdı askerlerden biri.

"Öyle bir amacım yok! Askeri Polis cesurca savaştı! Şimdi birer asker olarak görevinizi yerine getirin! Zırhlı Dev, Erenler ile birlikte kaçmayı planlıyor! Ne olursa olsun onu durdurmak zorundayız!"

"Kaçmak için yeterince hızlı değil! Ona yetişeceğiz!" diye bağırdı Jean.

Keşif Birliği ile aramızda fazla mesafe yok.

"Bu sefer, hiç tereddüt etmeyeceğim. İkisini de kesinlikle öldüreceğim! Ve bunu yaparken karşıma Ymir bile çıkarsa affetmeyeceğim. Ona farklı davranmam!" dedi Mikasa.

Sözünü ettiği Ymir Histi'yi ağzından çıkardı. Öğk.

"Öhhö öhhö!.. Ymir.."

Ymir de devinin ensesinden çıktı öksürür şekilde. "Chris-hayır.. Historia. Seni.. Öylece yediğim için- Özür dilerim.."

Sorun değil ya ne olacak ki.

"Eminim buna ve bana çok sinirlenmiş-sindir.."

Yok lan ne siniri olur mu hiç öyle şey?

"Ymir- Nedir bu? Ne yapıyorsun?"

İyiyim ya öyle seni kustum az önce, bildiğin gibi. Sen ne yapıyorsun falan-

"Biz buraya sizi kurtarmak için-"

"Benim kurtarılmaya ihtiyacım yok!"

"Ha?"

"Sadece burada kal. Şu anda Reiner ve Beltoldyr ile birlikteyim. Sen de.. Benimle gel."

"Ha?"

"Duvarların içinde bir gelecek yok!"

"Ha."

"Beni dinle Historia.. Duvarların dışı sandığın kadar kötü değil. Özellikle de, 'doğmasaydın daha iyiydi' diyecek kimse yok karşında."

"Devlerin böyle bir şey demeyeceklerinden eminim zaten!"

"Ha?" diyerek şaşırma sırası bana geldiğinde devam etti konuşmasına. "Çünkü bu sırada beni yemekle mesgul olacaklar!"

Oha fena halde haklı.

"Herkesin en az bir-iki kötü yanı vardır! Eğer bunu gözardı edebilirsen o kadar da kötü değiller aslında!"

Ne diyo bu ya..

"Ymir. Yaptığın ve söylediğin hiçbir şey akıla mantığa sığmıyor!"

...

"Bunun sebebi Reiner ve Berthudo'tun seni tehdit etmiş olması falan olabilir mi?"

"Aslında.. Tam tersi." diyen Sırık'a döndüm.

"Haksız mıyım Ymir!? Seninle birlikte onlara karşı savaşabilirim! O yüzden elini serbest bırak hadi! Bana söylemediğin bir şey olsa bile umurumda değil! Ne olursa olsun.. Ben senin tarafında olacağım!"

"Ymir! Bak.. Kaşif denen bu askerler şimdiden bu kadar yakındalar."

Kaşif komik geldi bi an.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin