Savaş ve Yarış (3. Kısım)

471 70 131
                                    

(Medya alakasız gibi ama santranç oynarken djfjfjfj)

"Hadi hadi hadi!"

"Başlayığığınnn!"

Herkes patatesini yemişti ve artanları Sasha midesine götürıyordu.

Çuvalları 'giydik' ve yan yana geçtik.

"Üç.. İki.. Bir.." diyen Hanji-san ile Kaptan'ın "Başla." demesinin ardından ilerlemeye başladık.

...

"Olley be!"

"Tebrikler!"

Mikasa çuvalı alıp kılıcıyla parçalara böldüğünde yutkundum.

...

"Sırada ben seçiyorum. Dövüşeceğiz. Diğerini beş saniye yere sabitleyen kazanır."

"Tamamdır."

...

"Başla!"

Mikasa bana doğru koştuğunda hızla geriye takla attım ve boğazımı kaptığı an dirseğimle vurarak ona aynı şekilde karşılık vererek yere yatırdım.

Hanji-san "Bir! İki! Üç!-" derken Mikasa beni sola doğru fırlattı ve ayağa kalktı.

Ben de tam kalkarak dengemi sağlayacakken üstüme çıkıp beni sabitledi. "Bir! İki! Üç! Dört! ve Beş!"

Üstümden kalktı.

"Bir Ackerman'ı o kadar kolay yenemezdin."

"Kahretsin ya.."

Nefes verip başını başka yöne çevirerek bana elini uzattı. "Yine de fena değilsin. Doğrusunu söylemek gerekirse, bu kadar çabuk kaybedeceğini düşünmezdim."

Bir an öylece ona baktım.

Elini tutup kalktım ve üzerimi silkelerken konuştum. "Dörde dört Henüz hiçbir şey bitmiş değil. İyi olan kazansın." Sırıttım.

"Hm." Başıyla onayladı.

"Geri dönüyoruz."

"Satranç kaldı son olarak."

"Eşitliği bozup kazanacak kişiyi merak ediyorum."

"Bu seferki bedenden çok zihni zorlayan stratejik bir yarış olacak.."

...

Geri döndük, satranç tahtasını koyup karşı karşıya oturduk ve yanımıza birer bardak su koyduk.

"Hazırsan.."

"Sen başla."

"Şimdiye kadar her şey iyiydi." diyerek ilk hamlesini yaptı.

Ben de "Ama bilmeni isterim ki.. Kardeşim ile hep satranç oynar, çoğunlukla da ben kazanırdım." diyerek hamlemi yaptım.

"Kardeşin mi?" dedi Kaptan ve Hanji-san aynı anda.

"Şuan nerede?"

"Yoksa.."

"Hayır Hanji-san, yaşıyor. Sadece, geldiğim yerde." derken sıra bana gelmişti.

"Onları özlemiyor musun?"

Aldığım piyon ile bir an duraksadım.

"Sorun olmuyor." dediğimde piyonumu bir kare ileri koydum.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin