Devlerin saldırısı sırasında çok sayıda askerin gebermesinin bir diğer sebebi.. Keşif Birliği askerlerinin burada olmamasıydı.
Sadece Kaptan Levi bile yeterdi.
Ama onlar sur dışındaki görev için sabah daha kargalar kahvaltısını yapmadan yola çıkıp sıyrıldılar bile bu durumdan.
"Geldiler! Bunlar onlar!"
Eren ve Armin ile beraber onlara bakıyorduk.
"Komutan Erwin! Devlere günlerini gösterin lütfen!"
"Bakın! Bu Yüzbaşı Levi! Savaş alanında koca bir bölük askere bedel olduğunu söylüyorlar!"
Levi kesin "TCH. Bi susmadılar." dedi. Duyamadım ama biliyorum.
Hange ise "Temizlik hastası bir manyak olduğunu bilselerdi hayal kırıklığına uğrarlardı" diyor olmalı.
"Bu defa karşıma nasıl devler çıkacak acaba? Anormal olanlara bayılıyorum!"
Levi ona dönüp "Ben bir anormal gördüm bile" dedi.
"Ne?! Nerede?!"
Saçından tutup "Burada." dedi. Ay gülmemek için zor tutuyom kendimi.
"İlerleyin!"
Surların ardında bir araştırma ve bir ileri karakol kurulması için insanlığın en yetenekli askerlerinden Keşif Birliği görevlendirilmişti.
...
"Daha fazla.. Daha fazla.. Öldüreceğim.. Hepsini.."
Eren...
"Onlara bildiğin her şeyi anlat." dedim yavaşça arkama bakarak.
Ani bir hareketimizde topları üstümüze yağdıracaklar.
"Evet! Ne biliyorsan Eren! Seni anlayacaklardır!"
"Armin?"
"Bunu duydunuz mu?! Öldüreceğim dedi!"
"Evet, net bir şekilde duydum"
"Hepimizi yemek istiyor.."
Eren korkuyla etrafına bakıyordu. "Siz neyden bahsediyorsunuz millet?"
Kılıçlarını bize çevirdiler.
"Siz acemiler! Bu yaptığınız vatana ihanettir! Soruma vereceğiniz yanıt yaşamınıza karar verecek! Soruyu geçiştirmeye çalışır ya da yerinizden kıpırdarsanız toplar anında size ateş edilecek! Bu konuda en ufak tereddütte dahi bulunmayacağız! Şimdi sana soruyorum! Nesin sen lanet olası?! İnsan mı yoksa dev mi?!"
"Sorduğunuz soruyu anlamadım!"
"Aptal ayağına mı yatıyorsun?! Kahrolası canavar?! Gerçek yüzünü göstermen için sana fırsat vermeyeceğiz!"
"Gerçek yüzüm mü?!"
"Herkes gözleriyle gördü! Bir devin içinden çıktın! İnsanlık senin gibi bir canavarın Sur Rose'a girişine izin verdi! Kendini krala adamış bir acemi olsan da tehditleri ortadan kaldırmak bizim görevimiz! Yanılmıyorum! Sur Maria'yı yıkan o zırhlı dev her an ortaya çıkabilir! İnsanoğlu bir kez daha ölümün eşiğinde! Anladın mı!? Senin için daha fazla iş gücü ve zaman harcamayı göze alamayız! Sizi top ile parçalara ayıracağım!"
Ay sıktı buralar.. Bunaldım.
"Açıkça baş kaldırdıklarına şüphe yok. Onlardan işe yarar bir bilgi edeceğimizden şüpheliyim. Söylediğiniz gibi bu iş ve zaman kaybından başka bir şey değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...