(2019 kelimeyle iyi okumalar)
"Hadi şunun işini bitirelim artık." diyen Kaptanla gözlerim kapanırken son duyduğum şey Armin'in endişeli sesiydi.
"Ama başı kanıyor!"
...
Gözlerimi açarken ilk gördüğüm şeyler yerdeki otlar falandı.
Başımın eğik olduğunu anlayıp kaldırırken acıdan inledim.
"Ah.. Acıyor."
Gözlerimi tamamen açıp etrafıma baktım. "Herkes nerede be."
Bir dakika.. Asıl ben neredeyim?!
"Noluyo lan?!" dedim beni ağaca bağlayan iplere bakarak.
Saate de ulaşamıyorum!
Kendimi öne doğru uzanmak için zorladım.
"Hadiii..iii.."
Ellerime gelen şeyle afalladım.
"Ha?.. Başardım! İnanamıyorum! İpler kop- Bir dakika.. Ama.."
Bu ipler zaten düzgün bağlanmamış ki..
"Ahaha! Connie mi bağladı lan bunu!? Ekmek poşeti bağlar gibi?!"
Bir an duraksadım. "Oy anam oy.." Başımı tutarak kalkarken hissettiğim bez ile "Sargı mı? Bu da Armin'in işidir." dedim kendi kendime.
"Resmen teçhizatımı çıkarmışlar arkalarından gelmiyim diye ya! Etrafta hiç at da görünmüyor.."
O şey de ne?
Oha! Teçhizatım mı lan o?!
Çalılık arasından görünen gaz tüpüne baktım.
Oraya gidip çalıları karıştırınca yanılmadığımı anladım.
"Baya bi' telaşlıydılar heralde. Her şeyimi fırlatmışlar bi kenara.. Hehe salaklar(!)."
Teçhizatımı giyip az önce yağmaladığımız kontrol merkezine gittim.
"Bana bir at verenin kırk yıl kö-" diye bağırırken kimse olmadığını farkettim.
Etrafıma at bulma umuduyla bakınınca çadırın yanında bir tane görüp sevindim. "Seni sevimli şey! Ne güzel bir yerdesin sen! Sanki beni bekliyo'! Gel bana bin diyo' resmen!"
Atın boynuna sarılıp bindiğim an saçlarını okşadım. "Biraz hızlı olalım olur mu? Hem orada çok seveceğin biri var. Tanıştığına sen de memnun olacaksın. Şimdi.. Hadi gidelim! Değhh!"
Yola çıktım. Hâlâ yetişebilirim.
Hazır gitmişken Kenny Ackerman'ı da mı kurtarsam?
Yani yapabilirsem.
Belki küçük bir ihtimal ama, Keşif Birliği'ne geçip bize yardımcı olursa işler daha farklı olabilir..
O değilse de..
Hanji-san için yetişmem gerek!
...
Halı altındaki geçitten hızla yeraltına indiğimde Arminleri gördüğüm an yanına fırladım.
"Armin! Sasha! Ben geldiiiim!"
"Neva? Ama nasıl.."
"Seni bağlamışlardı.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...