Nereye Gençlik?

456 59 200
                                    

(Başlık saçma ama umrumda değil! :p 972 kelimeyle iyi okumalar)

Bana bakmaya bile gerek duymadan dediğimi yapıp eğildiğinde, asker, tüfeği bana doğrultmuş oldu.

Bıçağı ona fırlattığım gibi tetiğe bastı ve..

Olduğum yerde donakaldım.

Yavasça sol kulağımı tuttum, "Resmen yanımdan geçti.." diye mırıldanırken Armin yere yığılan askere bakıp endişeli bir şekilde ayaklandı. "Neva!"

Sağ elimi yasladığım sandalyeyi arkamda bana saldırmak için harekete geçmek üzere olan oğlana solumdan hızlı bir dönüşle belini hedefleyerek vurdum.

"Corelin! Şimdi!"

"Ne-" Pencereden dışarı tüm gücümle bağırdım. "Armin! Kızı koru!"

"Ne kızı-!?"

Çıktığı an "Uzak durun!" diye seslenen Armin'den sonra ateş edildiğine dair patlama sesi duyduk.

"..."

Armin, kız çocuğu ile kendini kapıdan içeri attı.

"Huh.." Gülümseyerek nefes verdim.

Şükürler olsun.

"Başardım.. mı.." Çocuğun üzerinden kalktı ve omuzlarından tutup ona baktı. "Hey! İyi misin sen?!"

"Aman Tanrım! Corelin!"

"Abi.. hareket bi-bile edemedim..!!" Gözyaşları içerisinde abisine koşup sıkıca sarıldı.

"Sana söylemiştim çıkmayın diye!"

"..." Ruhsuz bir şekilde kızkardeşinin saçını okşarken sıkıntıyla nefes verdim.

"Ortalık duruldu sanırım. Kaptan ile diğerlerini toplar mısın, Armin?"

"Tabii."

Kapıya yönelmek için arkasını döndüğünde bileğinden tuttum. "Bekle lütfen." Aldığım sandalyeyi pencereden dışarı fırlattım.

"Güvenli. Gidebilirsin."

Gülümsedi. "Güzel yöntem."

"Kaptan'dan kaptım. Çaktırma."

Göz kırptığımda aynı şekilde karşılık verdi. "Anladım. Aramızda."

Ve çıktı.

Göz ucuyla arkama baktım.

Şu aptal, arkası dönük bir şekilde yere bakıyordu.

Yanına doğru gittim ve ona tepeden bakarken "Neyin var senin..?" dediğimde elinde tuttuğu şeyi elini kapatarak sıktı.

"..."

"O.. Bir yüzük müydü? Yoksa.."

Tabii ya, az önce boğazından düşen şey, kolyeydi sanırım.

"Gitsene sen.. Kaptan'ın bekliyordur."

Yüzüğü cebine koydu ve bana döndü.

...

Kar tanesi bulunan kolyemi çıkardım.

"Ver şu yüzüğü." Elimi uzattım.

"Nedenmiş o?"

"Dediğimi yap. Sinirli halimi tekrar görmek istemiyorsan."

Çıkardığı yüzüğe baktı. Elini yavaşça uzatırken hızla aldım ve kar tanesini ipten çıkarıp yüzüğü taktım.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin