(Yine) Mahkemede Yeni Tartışma

360 42 160
                                    

(Bu başlık ne alaka? Neyse.)

Mahkeme salonundaydık.

Hanji-san elindekileri okumaya başladı.

"Zeke Jaeger'ın talepleri şu şekildedir: Geriye kalan vakti boyunca Paradis Adası'na kabul edilmek. Ve Kurucu Dev'in gücü bahşedilmiş üvey kardeşi Eren Jaeger ile buluşmak."

Eren'e baktım.

"Karşılığındaaaa..." Kağıtlara döndü. "...'Paradis Adası'nın güvenliği garanti altında olacak. Son teknoloji silahları sunacağız. Ve dost uluslarla aracılık edeceğiz. Marley ile ilgili istihbarat desteği de sunacağız. Her ne kadar Eldialıların hayatta kalması amacımız olsa da kimsenin hayatta kalacağı garanti değil'...."

"BU SÖĞZ KONUĞSU DAHİĞ OLAMAĞZ TAMAM MIĞ???"

Bunu diyen askere döndüm.

Tanımıyorum. Adamı salla gitsin.

Beyaz gömleğimin yakasını açıp kapatarak aşağı yukarı kaldırmaktan fazlasını yapmıyordum.

"BÖYLESİNE SAÇMA BİR HİKAYEYİ CİDDEN YUTACAK MISINIZ!?!"

...

"DÜŞMANIMIZ CANAVAR DEV DEĞİL Mİ ZATEN?"

Gömleğimin yakasını sıktım.

...

"RAGAKO KÖYÜNÜ DEVE DÖNÜŞTÜRDÜĞÜĞÜĞÜÜÜ...! COOOONNİEĞEĞEĞEEEEE'NİN KÖYÜNÜĞÜĞÜÜÜ...!"

"CONNİE SPRINGER. HANI ŞU KEL OLAN."

...

"DUVAR İÇİNDEKİ HERKESE KORKU SALDI! YOK OLMANIN EŞİĞİNE GELENE KADAR KEŞİF BİRLİKLERİ'Nİ KATLEDEN DE O'YDU!"

Gömlek yırtılacak yakında diye düşünüp elimi çektim.

...

"BU NE ARSIZLIKTIR! BU NE SAÇMALIKTIR! BU NE YERİNİBİLMEZLİKTİR! BU NE  KENDİNİBİLMEZLİKTİR! BU NE... BU NE... BU-BU NEDİR LAN NEDİR?!?!?"

Sol gözüm seğirmeye başlarken duyduğum ses ile başımı eğdim.

'Çıt.'

...

Kahretsin. Kalemi kırmışım.

Gitti güzelim kalem.

Önümdeki boş kağıtlara baktım.

"Eren. Pişt. Eren." Sesim çok kısık çıktı sanırım.

...

Yaaa sabııırr...

"E-ren...!"

"Hm?"

Bana döndüğünde başımı önümdeki Kaptan'a doğru çevirdim ve "Az öteye." diyerek sağ elimi alnına yapıştırıp yüzünü yüzümden uzaklaştırdım.

Sırıttı. "Sorun ne?"

"Olgun olsana yaa..."

"Senin gibi mi?"

"...Evet."

"Hangi olgun ciddi bir tartışmada yeterince sakin kalamaz ve kalemini kırıp parçaları kucağına unufak eder?" diyerek üzerimi işaret etti.

"Ah, doğru. Sen gibi bir olgun."

Kalem parçalarını üzerimden aldım. "Komik değil. Kalemini versene kullanmicaksan."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin