"Uzaklaşın!"
"Ne?"
"Bu garip ne saçmalıyor yine?"
"Ben garip değilim! Çok geç olmadan-"
Çok geç.
Dev ısı yayıp herkes etrafa uçuşurken "Teçhizatlar ile harekete geçin!" dedim ve dediğimi yaptılar.
Eren "5 yıl oldu görüşmeyeli.." derken yanındaki yerimi aldım.
Acaba gözlerine mi saldırsam? Böylece bizi göremez. Buldum!
"Eren..." diyerek kulağına fısıldadım ve dediklerimi başıyla onaylarken, dev kolunu bize doğru uzattı.
Koluna atladım ve alnının iki kısmına çapamı saplayıp gaz kullanırken birkaç santim kala resmen tokat attı, evet tokat.
Sur duvarının üstüne doğru düşerken bu sefer de omzunu nişan aldım ama Eren dediğim gibi ben onu oyalarken ensesine doğru saldırı için harekete geçti.
Bu yüzden de Titan yokolduğu için çapamı saplayıp tutunacak yer bulamadım ve sur üstüne sert bir iniş yaptım.
Silahım resmen surdan aşağı düştü.
"Hey! Siz ikiniz iyi misiniz!?"
Sasha kalkmama yardımcı oldu. "Teşekkürler."
Eren'in yanına gittim. "E-Eren! Sana o Titan hakkında bir şey söylemem lazım. Çok önemli!"
Bana döndü. "İyi misin? Fena düştün."
"Of iyiyim ben! Eren o titan diyorum!"
"Evet?"
"O titan aslında-"
"Oh merhaba çocuklar! İyi savaştınız!" diyerek yanımıza geldi Reiner. Sen nereden çıktın be!
"Teşekkürler" diyen Eren ile bana döndü Reiner. "Özellikle sen. Gerçek bir lider gibi soğukkanlı davranarak yapılması gerekenleri söyledin. Ama başarısız oldunuz."
"Teşekkürler?"
"Herneyse. Neva'ydı değil mi?"
"Evet.."
"Ne diyordun az önce? Titan ne?"
"O Titan şey Eren. Eee.."
"Evet? O titan?" diyen Reiner ile içimdeki isteği bastırmaya çalıştım.
"O Titan zeki! Yani o titanın zekası var! Diyecektim.."
Gitsene lan! Of peşimi bırakmaz artık. Nasıl söyleceğim ki gerçek kimliklerini?
"Benim gitmem lazım. Ah bu arada.. Deliği kapatmada iyi şanslar." diyerek uzaklaştı.
"Zekası var mı dedin?"
"Evet. Topları hedef almıştı."
"Çok garip davranıyorsun"
"Herzamanki ben değil mi? Saçma salak konuşuyorum işte."
Reiner hâlâ bize bakıyor.
Ona sıradan bir şey gibi el salladım ve gülümsedim. Ama bu gülümsemenin anlamı 'Bunlar mutlu günlerin. Bir şekilde söyleyeceğim'di. Tabi o bunu anlamadı.
Bildiğimi bilmiyor. Ama şüphe ediyordur.
"Planın iyiydi." dediğinde ona döndüm.
"Ne planı? Ah evet. Sağol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...