Sizi sinir edecek bir şey ile karşınızdayım.
Flashback.
12 saat öncesine dönüyor(muş)uz.
Dönelim bakalım.
Flahback...
12 Saat Önce: Ehrmich Bölgesi..."Eren.."
"Ne vardı Hanji-san?"
"Şey.. Geçenlerde nihayet Annie Leonhart'ın geçmiş bilgi ve kayıtlarını elde edebildim de.."
"Annie mi?"
"Evet."
"İdari kademedekilerin işi ağırdan almaları yüzünden kayıtlara ulaşabilmek biraz uzun sürdü."
"Bu kayıtlara göre 104. Acemi Birliği'nin içinde onunla aynı bölgeden gelen iki kişi daha varmış"
Acaba kim bu iki kişi??
"Bu iki kişi.."
Survivor'da elenen isimleri mi açıklıyon bacım söylesene artık?
"..Reiner Braun ve Berthdolt Hoover.''
Herkes şok. Levi Yüzbaşı ile ben umursamadık sadece.
"Beş yıl önceki karmaşa yüzünden kütük kayıtları büyük oranda kayıp ya da tutarsız. Ancak.. Uzun menzilli keşif düzenindeyken onların takımına yanlış bilgi verilmiş ve kasıtlı olarak Eren'in sağ kanatta olduğu söylenmişti."
"Dişi dev de sağ kanatta saldırmıştı!" dedim Armin ile aynı anda.
Sasha bize baktı hızla. "Ne?! Bu da ne demek oluyor?!"
"Bu, onların Annie'ye istihbarat sızdırmış olabilecekleri anlamına geliyor"
Eren "Ne?! Neden Annie'ye söylesinler ki? Bi dakika dursana Neva." dedi, ona döndüm.
"Ne- Durdum hadi konuş bakalım."
Eren tam konuşacakken "Ne diyeceğini biliyorum Eren. Bu tek başına hiçbir şeyi ispatlamaz." diyen Hanji-san'ın ardından "Reiner eline yazdı demiştim ve inanmamıştınız. Daha doğrusu o yine beni duymazdan gelmişti." dedim.
"Ne dedin sen?" diyen Eren'e ek olarak "İşte bu yüzden her ihtimale karşı o üçünün aralarının nasıl olduğunu anlatmanızı istiyorum. Ne diyorsunuz?" dedi binbaşı.
"Reiner ile Sır-yani Bertodolto çok yakındı ama.. Annie ile o kadar yakın oldukları söylenemez"
"Ben de.. O ikisinin Annie ile konuştuklarını pek görmedim. Gerçi Annie konuşkan biri değildir zaten"
"Yemek yerken de Annie hep tek başına oturur katur kutur yemeğini yerdi" diyen Sasha ile nedense gülesim geldi ama çok ciddi konuşuyor-
"Hayır. Yoldaşları olarak buna inanmakta zorlanıyorum.."
Göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...