Ben Ve İdam

1K 115 117
                                    

Yolda hiç dev ile karşılaşmadık. Şükürler olsun ki cesetleri ailelerine teslim edebileceğiz.

Yani götürebileceğiz. Bir çoğunu..

"Hey Armin!" Yanlarına gittim.

"Ortalıkta görünmüyordun. Senin için çok endişelendik."

"Kendi adına konuş Armin"

Sinirle sol arkama döndüm. "Sana soran olmadı Je-..."

"Evet küçük şey benziyoruz tabi. Ama ben ondan daha yakışıklıyım nasıl anlamazsın. Ses tonum bile kusursuz"

"Senin o tonu çıkartan ses tellerini alır.. Neyse asabımı bozmayacağım. Ayrıca olarak belirteyim, senin tarafından bana endişe duyulması bu hayatta isteyeceğim son şey bile değil Reiner."

"Kırdın."

"Beter ol a-tövbe tövbe küfredecem yakında"

"Bu yine bi garip davranmaya başladı."

"Aha gerçek Jean!"

"...?"

"Sana bir şey demedim. Sadece bir an Reiner'ı sen sandım. Unut gitsin."

"Öyle olsun." Önüne döndü.

"Neva.."

Sağıma baktım. "Evet Armin?"

"Görevine dönmedin. Üstelik çok garip şeyler oldu."

"Ne gibi?"

"Sen Levi Takımı'nı uyarmaya gittikten bir süre sonra Dişi Dev çığlık attı, devlerin hepsi de gittiğin yönde ilerlemeye başladılar."

"Tıpkı bize dediğin gibi.." diyen Reiner'a döndüm bir an.

Gittikçe şüpheleniyor ve hâlâ beni veya Marco'yu öldür(e)medi.

AĞLA REINER.

"Bir şey daha.." Jean'a döndüm.

"Görev terkin için seni tebrik ediyorum. İdam edilecek kadar korkusuzsun demek."

"Hm..."

"Sur içine girdiğin an Erwin rapor verip senden bahsedecektir"

"Ve idam."

"Boşuna İDAĞM diye protesto etmeye başlama Reiner. Zamanı gelince bir şeyler düşünürüm herhalde."

"Ne o, kaçak mı yaşayacaksın?"

"Hayır. Aksine, bu işten hakkıyla kurtulup göğsümü gere gere halk arasında dolaşarak devlerin de soyunu tüketeceğim!" Eren olsa gurur duyardı :3

"Eren iki"

"Çok komik!"

"Bu da intihara meyilli ne olacak.. Geberip gidecek sonunda"

"Sen öyle san!"

"Yine başlamayın, yolunuza bakın"

"Sizin neyiniz var cidden? Neden böyle tartışıyorsunuz? Hatta kavga ediyorsunuz? Kaynağı neyse söyleyin işte. Her sorunun bir çözümü vardır."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin