Eren'in Devleri'ni Alacak Kişi ...?*=£=&$

309 35 222
                                    

Üstü açık trenin en önündeki vagona binmiştik ve yolculuğumuz başlamıştı.

İlerliyoruz.

"Marley'e sızmak için operasyon noktası belirleyerek bir üst yaratıp oradan sızacağız. Hanji'nin planı buydu, değil miydi?"

"Aynen."

Sasha hayal kurdu. "Hem orada Marley mutfağının tadına bakıp yemeklerini de yiyebiliriz."

"SASHA. HAYIR."

Sasha yanındaki kutunun üzerinde oturan ve kendisine 'kaş kaldıran' Connie'ye kısık bakışlarını attı.

"Savaş açtın Springer."

"Savaş olsa yine gazi olurum." Sasha'ya göz kırptı, bu kız da hemen yumuşuyor ya!

...

"Aklımıza aynı şeyin geldiğine patates çuvalımı bile ortaya koyarım."

"Bayağı emin."

"Yalnız Connie ile Sasha film sahnesinde gibiydi. O feda. O düşüş. O... O... O şey... O şey neydiyse boşverin. Bu yani."

Güldük.

...

"Dünya hakkında daha fazla şey öğrenip ayak uydurmaya gerçekten de ihtiyacımız var. Demeye çalıştığım şey, dış dünyada neler olup bittiğini kendi gözlerimizle görmüş olacağız. Şu ana kadarki tek bilgi kaynağımız gönüllü askerler ve bayan Kiyomi oldu."

"Jean haklı."

"Bu mudur yani?"

"Evet? Ne o ayakta mı alkışlasaydım? Dur-"

Eren duyduğu ve gördüğü şey ile hızla kollarımdan yakaladı.

"Saçmalama! Hareket halindeyiz!"

Solumdaki Eren'i işaret ettim ve sırıttım. Eren beni yavaşça yanına oturturken Sasha ve Connie göz kırptığında bir an onlara bakınca gökyüzüne başlarını çevirdiler.

Connie hayal kurar gibi geleceği planlarken konuştu.

"Ummm....Yanıma ne alsam acabaaaa... İshal olursam da çok kötü olur. Hay aksi."

Sasha da aynı şekilde ekledi. "O hâlde yanımıza ilaçlar da almalıyız! Evet evet öyle yapmalıyız! Sonra diş fircasııı... ah! Ev yemekleri! Yolluk da gerekir şimdi!"

Jean da onlara ayak uydurdu. "Nikolo orada her türlü alkollü içeceğin de bulunduğunu söyledi!"

Mikasa bir an Jean'a bakıp ayağa kalktı.

Makinist Armin önüne bakarken endişeyle bize döndü.

"Jean! Tutsana Mikasa'yı! Hareket ediyoruz ya düşerse!?"

"Mikasa sağlam kızdır, düşmez." dedi emin ve rahat bir şekilde.

Mikasa gözü seyirirken yerine oturdu. "Demiştim."

Kolunu omzuna atacakken "Deneme bile. Keserim." dedi Mikasa ruhsuz bir şekilde.

"Ama... ne oldu ki şimdi?"

Kız sadece ilgi istiyordu, aptal.

Hepimiz aynı anda ona döndük. "Aptalsın."

...

Başımızı ilerlemekte olduğu manzaraya bakarken konuşan Armin'e çevirdik.

"İyi olan şey... Eldia'nın kullandığı dil uluslarası gibi görünüyor. Bu demektir ki insanlarla zorluk çekmeden iletişim kurabileceğiz. Ama aksan ve telaffuz konusunda dikkatli olmalıyız, düzgün yazma ve konuşma kurallarını da uygulamalıyız."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin