Kaptan Bizi Dalgaya Alıyor.

355 42 203
                                    

Bir süre bekleyip arkalarından gittik. Kapının ardında onları dinliyorduk.

Sizce bunu kaçırır mıydık?

"Ah! Yavaş olsana Levi!"

"O da neydi!?" diyen Eren ile delikten içeri baktım.

Hanji-san tekli bir koltukta oturmuştu ama yüzünü göremiyordum. Hemen önünde ise Kaptan vardı ve onun da sadece arkası görünüyordu. Koltuğun her iki tarafına kavramış şekilde ona doğru eğilmişti.

"Ne yapıyorlar? Söylesene Ne-"

"Sanırım... 'şey' yapıyorlar. Yada yapacaklar."

"O zamam gitmeliyiz. Bu hiç doğru gelmiyor..."

"Henüz bir 'şey' yapmadılar ki Armin." dedim ve önüme dönüp tekrar baktığımda gördüğüm şeyle çığlık atıp geri sıçradım.

"Ah! Kafam!"

Başımın arka tarafında acı hissedince arkama döndüğümde Eren olduğunu anladım.

"Nabıyon lan dibimde! Gerile!"

Bir eli alnında, diğer eli destek amaçlı zeminde olan kişiye sinirle baktım ve sağ ayağına tekme attım.

"Bide kapat şu bacaklarını!"

"Düşene bir tekme de sen at!" diye atarlandı.

"Dibimde biten sendin!"

"Tartışmayın da ayağa kalkın!" diyen Jean'ın dediğini yaptık.

...

"Söylesene artık! Ne gördün!?"

"Gö-"

"D-dur!" Ellerini kaldırdı. "Sakın söyleme!"

"Ama ben sadece gö-" derken Eren bir eliyle konuşmamı engelleyip diğer eliyle de başımdan kavrayarak yüzümü göğsüne gömdü saçlarımı okşamaya başladı.

"Hepsi geçecek... Yanındayım ve bunu unutman için elimden geleni yapıcam.."

Çenemi zoraki şekilde göğsüne yasladığımda başımı kaldırdım. "Ha?"

"İnanamıyorum... Bu nasıl bir travma böyle..."

"Bakan kişi olmadığım için şükrediyorum..." diyen Connie "Ah! Ne dedim ki şimdi!?" diye de ekledi.

Sasha ona bir tane patlattı herhalde.

Eren başını eğip bana baktı. "Şşt... Sakin ol tamam mı? Geçti. Hiçbir şey görmedin ki sen ya... unut onu unut.."

Bu Eren ne saçmalıyor?

Birkaç saniye öylece kalakaldım. Ardından kendimi kurtarıp derin bir nefes aldım.

"Bi sakin olun lan! Gördüğüm şey buydu!" Pörtlettiğim gözlerimi işaret ettim.

"..."

"Anlamıyor musunuz!? Arka değil! Öndü!"

Eren "İnanamıyorum! Gel sakinleş!" diye kollarını açarken sağ elim alnımda sakinleşmeye çalışıp kapattığım gözlerimle beraber sol elimi ona uzattım.

"Deneme bile!"

Eren kollarını yavaşça indirdiğinde "Bekle! Ön mü!? Ama bu daha beter!!" diyen Connie'nin gözlerini kenarlarından baş parmağımla iki ayrı tarafa doğru çekiştirdim. "Bunu gördüm lan bunuğuğuğu..."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin