(Her şey dahil 1515 kelimeyle iyi okumalar)
Çıkmaz sokaktayım..
Yukarı ve etrafıma baktım. "Harika."
"Yakaladım!"
Sırıttım.
"Sen öyle san.."
Tam bana tüfeğini doğrultacakken çapamı ona saplayıp kendime çektim ve gaz kullanarak kendimi karşı binanın duvarında sabitledim.
Aslında, Keşif Birliği'ni uyandırmamak için pelerinimin altındaki teçhizatı son çare olarak saklıyordum.
Sanırım gerisini manevramla halledeceğim.
"Bekle! Neva!" Aşağı baktım. "..Burada ne yapıyorsun, Liam?"
Elimdeki kılıca bakıyordu.
"Ne o? Kan görmeye mi dayanamıyorsun? O zaman arkana bakmanı tavsiye etmem."
"Yok. Yani sorun o değil.. Ben sadece.."
"Neva!"
"Sasha?!"
"Aman Tanrım! Yokluğumuzda neler yapmışsınız böyle!"
"Alarm verildi! Askeri Polisler sizi öldürmek için yoldalar!"
"Biz neyden kaçıyoruz acaba, Connie!?"
Karşımdaki çatıda bulunan Jean, gördüğü şey ile "Dikkat et!" diyerek beni uyardı ve sol tarafımdaki askeri işaret etti.
Kılıçlarımdan birinin bıçağını ona fırlatacakken birinin benden önce davranarak onu etkisiz hale getirdiğini farkettim.
"Tch, iğrenç.."
Elindeki kanı temizledi. "Kaptan??"
Bana ruhsuz bir şekilde baktığında yutkundum. "Gidebiliriz."
Diğerleri onu takip ederken "Acele et!" diyen Mikasa'ya bir an bakıp Liam'a döndüm.
"Gitmeliyim." diyerek ayrıldığımda ''Ama ben seninle-'' demesine kalmadan Kaptan'a yetiştim ve "Bunu neden yaptın, Kaptan?" diye sordum sağımdakine yandan konuşurken.
"Keyfimden. Veya sana zarar gelmesinden korkmam, gibi b*kt*n sebeplerden dolayı değil herhalde."
...
"Reiss öyle istedi.."
"Ha?"
"Sizi korumamız için bizi görevlendirdi" dedi soluma gelip Kaptan gibi sadece önüne bakan Mikasa.
"Ah, anlıyorum. Yani.. Benden nefret ediyorsunuz ve zorunda olduğunuz için yanımdasınız."
Başımı eğdiğimde Kaptan'ın yandan bakışına maruz kaldığımı hissettim.
"Bu doğru değil."
Bunu söyleyen Sasha'ya baktım.
"En azından hepimiz için değil." diye ekledi Jean umursamıyor gibi bir tavır takınmaya çalışarak.
"Anlayamadığım bir sebep vardır. Öğreniriz nasılsa" diye mırıldandı Connie.
...
"Diğer iki velet de nerede saklanıyorsa artık, bu oyunu çok oynamışlar gibi görünüyor."
"Duraksama olmaksızın ilerlemeyi başarabilmişlerse.. Şu sıralar buralarda-"
Tüfek sesi!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...