Çocuklar

891 99 151
                                    

(Her şey dahil 1305 kelime)

"Kendi önemsiz hayatın mı, yoksa Christa'nın geleceği mi? Karar sana kalmış."

"Hey! Kime diyorum! Düşman kim!? Ymir?!"

"Kim bilir.."

"O zaman anlaştık. Yazık oldu Eren, Neva.."

"Ahaha! Şuraya bakın kime yazık oldu acaba!? Bu Keşif Birliği! Heyt be!"

"Kahretsin. Keşif Birliği şimdiden."

"Burada bitecek mi sanıyordun?"

Hannes amcamın ölmesine izin vermeyeceğim. Ama bunun için bir şekilde teçhizat kuşanmam gerekiyor.

Savaş alanında hallederim ben.

Çünkü bizde çareler tükenmez.

"Reiner." diyerek omuzlarından tuttu Berutito. "Şu anda nesin?"

Reiner elinden kurtuldu. "Sakin ol, savaşçıyım"

"Savaşçı olarak Ymir'ya güvenmemizi mi söylüyorsun?"

"Afedersiniz de ilk defa katılıyorum. Sonuçta Marcel'i yiyen dev ile karşı karşıyasınız."

Herkes bana baktı. "Kudurun. Anlatmıyorum."

"Ama haklı. Tam da bu yüzden Ymir'nun niyeti açık. İnsan hâline geri döndüğünde aylak aylak dolaşıp kendisinden başka kimseyi umursamamış olmalı. Ta ki Christa ile tanışana dek.."

...

"Ayrıca Christa'yı yanımıza almak için sevimli olmasından başka sebeplerimiz de var. Christa sur klisesi için önemli biri."

"Ha? Sen nereden biliyorsun lan?!"

"Her şeyi bilen tek kişinin sen olduğunu falan mı sanıyordun? Sen de beni hafife almakla hata etmişsin."

"Ne hafifi be. Kendine bak önce. Seni nasıl hafife alabilir ki bi insan? Cüssene bir kez bakınca ağırdan alır zaten"

Kısık ve sinirli gibi görünen gözlerle bana baktı ve Eren'e döndü. "Eren iş birliğine yanaşmayacak olursa henüz işimiz bitmedi demektir. O durumda Christa'nın bizimle beraber olması arayışımızı çok daha kolay bir hâle getirecek."

Fişekleri gördüler. "Yakındalar."

"Artık işimizi bitirelim ve birdahaki gelişimizde Christa ile Annie'yi alıp memleketimize geri dönelim. Bir daha da buraya adımımızı atmayalım."

Reiner "Aynen. Böylece görevimiz de tamamlanmış olur" dedi ve Bettodot'un omzuna bir elini koyup "Yalnız sen de.. memleketimize döndüğümüzde Annie'ye olan hislerini aç artık."

"Ne?! Ne demek istiyorsun!?"

"Fazla bakıyorsun. Başkalarının bile kolayca anlayabileceği kadar fazla hem de.."

"Hayır ben-"

"Ne olmuş yani? İkiniz de önünde uzun ömür olmayan katillersiniz."

"İşte bunda haklısın!"

Arkasını dönmeden konuştu. "Sen karışma!" Kesin sinirden kaşı atıyordur.

"Ha Beruolt? Bizi bizden daha iyi anlayabilecek başka biri daha var mıdır sence?"

"Tabiki yok!"

Teçhizatının çapasını bulunduğumuz ağaç dalının gövdesine sapladı ve Eren ile aramıza geçip ona döndü.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin