"Kölelikten bahsettim de.. Geçmişteki iddiayı hatırlıyor musun?"
Kaşlarımı çattım. "Ne alaka?"
"Önceden kölelik hakkında söylediklerimi biliyorsun, ve ben o bir hafta boyunca senin kölen oldum. Bütün bunları sadece bir oyun olarak gördüğüm yalanına inandım. Ama şimdi çok iyi anlıyorum ki bunun hepsi tam anlamıyla... Aptalcaymış."
Afallasam da altta kalmadım. "...Aptalca?? Hah! Beni bu şekilde ağlatabileceğini falan mı sanıyorsun!?"
Durgunlaştı. "Gerçekten çok değiştin.. Neva."
Hiçbir şey anlamadım.. "Ne anlamda?"
"Önceden olsa en alakasız insanı kurtarmak için bile canını verirdin. Mesela, Dieter'i hatırlıyor musun? İlk Keşif gezimizden dönerken sırf Ivan'ın cesedini geri almak için beraber gittiğin asker. Onları tanımıyordun bile. Peki ya şimdi? Darius gibi önemli bir devlet adamının cesedine baktın, gözlerinin tam içine. Bu eski sen olamazsın, değil mi? Darius'u neden kurtarmadın, ha?"
"..."
"İstersen cevabı ben vereyim. Çünkü korkuyordun."
"Bu doğru değil."
"Ne olduğunu biliyorum. Gerçek dışına çıkarsan, ne olacağını kestiremiyorsun..."
Manga yerine gerçek demesinden umarım Gabi şüphelenmez.
Kendimi toparladığım an ellerim masada hızla ayaklandım, başını yavaşça kaldırmaktan fazlasını yapmadı. "Ne olmuş yani! Bu hiçbir şey ifade etmiyor!"
"Sen de bir şeylerin kölesi olmuyor musun?"
"..Hayır olmuyorum!"
"Hatalısın. Çünkü bize köle oluyorsun. İlk düşündüğümüz şeyi bile yapmazsak, ne olacağını anlayamazsın. İşte bu yüzden Darius'tan özür diledin. Yaşasaydı, her şey daha farklı olurdu."
"Sen bunu nereden bili.. Hayır! Hayır olmazdı! O zaman da ben-"
"Ama biliyor musun? Hanji ve diğerleri hakkında yeni bir karar aldım. Tam da şu anda."
"N-ne kararı...???"
"Belki de onları kaleye değil, sur dışına götürmeliyim?"
"Hayır..."
"Ardından belki.. Gabi denen çocuğu ise şimdi öldürmeliyim. Hmm.. Falco'ydu, değil mi? Onu da kızla beraber cehenneme postalarım."
Gabi'nin gözleri korkuyla büyüdü. Falco için endişelenmiş olmalı...
Gabi bana baktığında anında Eren'e döndüm. "Bunu yapmayacaksın..."
"Bizim takımla tek tek ilgilenelim. Eğer onlara yapmayı düşünmediğim şeyler yaparsam... ne olur, Neva?"
"A-"
"Jean'ı sur içinde başka bir tarafa göndersem... Yanına birkaç nöbetçi..."
Mikasa kaşlarını çattı.
"Connie ve diğerlerini de farklı bölgelere atasam?"
Eğer böyle olursa savaşmak için toplanmaları çok daha zor olur. Peki ya bir araya gelene kadar Reiner gelirse? Falco'nun abisi intikam almak isterse? Pieck farklı bir şekilde saldırırsa nasıl karşılık vermeliyiz? Zeke beni biliyor mu? Peki ya diğerleri? Onyankopon şüphelenmemiştir değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...