Güven

670 84 173
                                    

Hitch 'Biraz fazla uzaklaşmadık mı?' derken Marlo'nun 'Dağılmazsak aramanın bir faydası olmaz' demesinin ardından orman içinde yürümeye devam eden ikili duydukları su sesiyle Armin'i bulduklarında "Kıpırdama!" diyerek silahlarını doğrulttu.

"Yavaşça buraya dön!"

Dediğini yaptı.

"Kaşiflerden biri olmalısın.."

"İşte böyle.. Tek kelime etme. Şimdi beni dinleyip dediklerimi-" derken Kaptan ile aynı anda üzerlerine atlayıp kılıçlarımızı onlara dayadık.

"Öndeki kişiye silahlarınızı verin." diyen Kaptan'ı dinlediler.

Ve Armin silahlarını aldı.

"Tek kelime etmeyin. Anlaşıldı mı?"

Afferim sana! Bravo Armin! Onu onun lafıyla sustur!

...

Şu sıralar Flegel, Askeri Polisler'den kaçarken Hanji-san onu kurtarmış ve şuan bir çatıda tanışıyor olmalılar falan.

...

Askeri Polis kılığında bekçileri atlatmak ve etrafı kolaçan ederek Eren'i nereye götürdüklerini öğrenmek..

Kaptan daha iyi bir yol düşünemiyor ama vaktimiz de yok.

Ya yapacağız. Ya da öleceğiz.

Askerlerin kimliklerini uzattım. "İşte burada."

Aldı ve incelerken konuşmaya başladı. "Bir bakalım.. Stohess Bölgesi Askeri Polisleri. Er Marlo Freudenberg. Ve aynı birlikten Er Hitch Dreyse. Sizden kurtulma konusuna gelince.."

"Sizler yüzünden Stohess Bölgesi'nde yüzden fazla kişi öldü!"

"Ha?" Kaptan tepki bile göstermedi. Doğal olarak.

"Hey!" diye kendisine seslenen Marlo'yu bile duymazdan geldi ve konuşmaya devam etti. "Siz.. Adaletin koruyucuları olduğunuzu sanıyorsunuz. Ama kurbanların ve ailelerinin hayatlarını cehenneme geçirdiniz!"

"Ah, biliyorum." dedi Kaptan, kılıcını omzuna yaslamış şekilde.

Ben ve Armin'e döndü. "Siz.. Güneydeki Acemi Birliği'ndensiniz, değil mi?! Annie Leonheart gibi! Onun arkadaşları mıydınız!?"

"Arkadaş?"

"Aslında haklısın. Olamazsınız. O kasvetli ve soğuktu. Diğer insanlardan korkan küçük bir çocuk gibiydi."

Çocuk? İnsanlardan korkan?

Aynı kişiden mi bahsediyoruz?

"Onun hakkında bir şey öğrenme fırsatım bile olmadı. Ve o hâlâ bulunamadı. Çünkü.. bir dev tarafından böcek gibi ezildi!!" diyerek Kaptan'a döndü.

"Hayır. Çünkü saklanan o dev.. Annie Leonheart'ın ta kendisiydi."

Afalladılar.

"S*kt*r. Bu durum midemi bulandırıyor.. Kimse bu Dünya hakkında hiçbir halt bilmiyor. Ne biz, ne de bir başkası."

Bir adım geri çekildiğimde bana baktı. "Ne o, korkunç bir şey mi söyledim?"

"Yok canım ne alaka. Refleks falan benimki."

Kısık gözlerle süzdü ve göz devirdi. Yutkundum. "Tepede duran o p*çl*r hariç. Hiçkimse.."

Kılıcını indirdi. "Buradan gider gitmez sizi serbest bırakacağız."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin