Vay Canına!

662 86 413
                                    

(Her şey dahil 2436 kelime ile iyi okumalar efenim)

Bayağı bir süre sonra Armin, Kaptan ve Hanji-san ile yanımıza geri döndü.

Resmi üniformalarını giymiş bir şekilde. Teçhizat olmadan tabiiki.

Ayağa kalkıp demirleri tutarak "Armin?" dediğimde bana yandan bir bakış ile gülümsedi.

Kaptan'ın aşağılık bir şeymişim gibi bakması umurumda bile olmadı.

Ama daha fazla burada olmaya katlanamam!

Neyseki bizi çıkarmaya geldiler.

Eren'in yanına gittiler ilk olarak.

"Ne yapıyorsun? Saldırgan Dev. Az önce bu pozu yaptın, değil mi?" diyerek duvara sırtını yaslayan Hanji-san elini ağzına doğru götürmüş bir şekilde poz verdi.

"..HAYIR."

"Ha?! Yaptın! Değil mi?! İkiniz de gördünüz! Değil mi?! Hatta Neva!"

"Beğn siğzdeen fazlasınııı.. göremiyoom! Hanji-sağn!"

"Ups. Armin?!"

"Şeyy. Evet. Ama o.."

"O pozu yaptın Ereğğnn!! Az önce ne yaptın o zamağnn!!!"

"YOK BİŞE TAMAM MI?"

"TAMAM DİYİĞLL! DİYİĞL İŞTEĞĞ!!! SALDIRGAĞN DEĞV BABAĞNDAN MİRAS ALDIĞIN DEVİĞN İSMİĞ DİYİĞL MİĞ HA EREĞĞN??? BURDA KİMSE YOĞK! NİYE KEĞNDİ KEĞNDİNEĞ KONUŞUYOĞN? HA EREĞN???"

"Hanji."

"Evet Rivaille?"

"YETER."

"YOK. YETMEZ."

"ÇOCUK ONBEŞ YAŞINDA DEĞİL Mİ? BU YAŞTA HERKESİN BİR 'ARA'YA İHTİYACI VARDIR."

"HAĞAĞAĞA?!?! 'ARA' MIĞĞĞ?! KEĞNDİ KEĞNDİMEĞ KONUĞŞMAYAĞ BAŞLAMAĞK İÇİĞN BİR ARAYAĞ İHTİYACIĞM YOĞK BENİĞM TAĞAM MIĞ??"

"Hanji-san, size sonra açıklarım. Ama lütfen düzgün konuşur musunuz? Eren, başı ağrıyor gibi görünüyor."

"Sadece onun mu sanki- Oy anam oy.."

"Burada ne yapıyorsunuz?! Neler oluyor?!"

"Eren. Benden önce delirmezsin sanıyordum.. Yazık. Bu genç yaşında kaybettik yiğidimi"

Armin güldü. "Henüz değil Neva. Ve bugün değil."

"Öyle mi dersin?"

Başıyla onayladı.

"Çık." diyerek Eren'in kilidini açtı Kaptan.

"Ama cezasının bitmesine daha on gün var."

"Bitti. Hanji sana zaten tüm on günün acısını çektirdi."

"Hağğğ? Az önceğ kötüğ adağm olarağk beniğ miğ göğsterdin seğn bakiyiğm?"

"Kurallara karşı gelindiğinde kim olursa olsun ceza aldığını tüm örgüt üyelerine göstermek için gerekliydi bu. Örgüt üyeleri sadece dokuz kişi olsa bile."

"Dokuğz ana değv vağr ve dokkuz da örgüt üyesii.. Hığmm.. Düşündürücüğ.."

Erenlerin olduğu kısımdakiler sustu bir an. "Neyse. Dediğim gibi. Yine de her suçun yeterli cezasının ne olduğunu söylemedim."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin