Eren'i Geri Verin!

305 35 274
                                    

"Hitch!"

"Ah, Neva?" Tek eli belinde sırıttı. "Hayırdır, uğramazdın?"

"Yaaa... Demesene öyle! Hem onu bunu boşver de-sen şuna cevap ver. Armin aşağıda, değil miğğğ?"

"Evet ama-"

"Bak bende ne vaaaar!" Elimdekini havaya kaldırdım.

Şaşkın bir ifadeyle sordu. "Gazete? Hm. Demek haberleri sen de okudun..."

"Yav onu sonra şey ederiz! Sen gel benimle de Armin'i 'haberdar edelim'!"

"Sen nasıl istersen, gidelim bakalım." Güldüğünde kolundan tuttuğum gibi koşmaya başladım.

"Ah! Yavaş olalım!"

"Kaçırmak istemediğim bir sahne var! Acele edelim!"

...

'Hadi' anlamında bir baş hareketiyle önümüzde Annie'ye el uzatmak üzere olan Armin'i işaret ettim.

Rulo hâline getirdiğimiz gazetelerle aynı anda bağırdık.

"Heeeey!!!"

"Eller yukarı seni sapık herif!"

"Sa-sapık mı!? A-Ayıp oluyor, Neva!"

"Ellerinizi o kızdan çekmeniz gerekiyordu efendim."

"Dokunmasının kesinlikle yasak olduğu biri..." diyerek ellerimi omuz silkerek kaldırdım.

Dellendi.

"Ha-hayır!! Hayır hayır hayır! Ben-! Cidden öyle yapmadım!! Titanlarda genellikle biri ile diğeri arasında temas olunca karşındakinin anılarını görebiliyormuşsun!! Gerçekten!! Sen de biliyorsun Neva! Bir şey söyle! Ayrıca ben yalnızca önemli bir bilgi alabilirim diye düşündüm! Ondan dolayı dokunacaktım!! Aklımdan herhangi bir şey de geçmiyordu!! Yani uygunsuz bir şey yapmaya falan da çalışmıyordum! Hem de hiççç!!"

"Armin." Endişeyle bana döndü.

"Utan."

"Aaaaaahh!!" Elleriyle yüzünü kapattı. "Şuan utanç içindeyim!!!"

Güldük. Armin'in omzunu patpatladım.

Hitch "Eh, sonuçta erkeksin ve bunu anlıyorum. Tabiki Annie hakkında önemli bilgi elde etmek için çabalarsın. Bunun için ilgili olduğunu görüyorum." dedi kısık gözlerle.

Gözyaşları ve kızarık bir yüz içinde özür diledi. "Ben...!! Yanlış yaptım! Özür dileriiimmmmm!!"

"Acaba Annie için girişlerini yasaklarsak ne olur... Hm? Ne dersin Hitch?"

"Ya-yas-yasa-yasak-yasakla-yasaklamak mııı???!"

Ellerim belimde yüzüne yaklaştım.

"Evet canım. Yasaklamak. Ne o itirazın mı var? Sonuçta o bilgileri almazsan dünyanın- yani Paradis'in- sonu gelmeyecek."

"Ayrıca o bilgileri benden de öğrenebilirsin., demek istedi Neva."

Tek kaşımı kaldırdım ve ona baktım. "Hitch???"

"Yanlış anladınız! O dev bilgilerini! Yoksa sizi shiplemiyorum!" dedi kısık gözlerle.

Ardından "Zaten senin sevgilin var." diye de ekledi omuz silkerek.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin