Eren beni görmezcesine Zırhlı Dev'e sert bir yumruk attı. Dev yere düşerken sarsıldım ama beni hapsettiği yumruğundan zor da olsa çıkarak koşmaya başladım.
Uzaktan onları izlerken ne yapmam gerektiğini düşünüyordum.
Mikasa sur duvarına asılı bir şekilde aşağı bakarken bir an yukarı kaldırdı başını.
Muazzam Dev elini uzatırken Hanji-san bağırdı. "SURDAN UZAKLAŞIN!"
Askerler uçarken Histi'yi yakaladı ve kurtardı biri. "Ymir'yu aldı!"
...
"Onları yedi!"
Ağzına mı tıktı!? Oha! Çok şaşkınım şuan!
Hanji-san dişini sıktı ve olan gücüyle bağırdı. "Tüm askerler! Muharebeye hazırlanın! Muazzam Dev'i alaşağı edeceğiz!"
İşte ruh budur!
"O bütün insanlığın düşmanı! Etrafını sarın!"
Tek yapabildiğim onları aşağıdan izlemekti.
Aynı rapordaki gibi çok yavaş!
Tek özelliği büyük olması!
Diğer devlere kıyasla bununla savaşmak çok kolay olacak!
Yapabiliriz!
Diye düşünüyorlar.
"Şimdi tam sırası! Ensesini kesin!"
Aklıma gelen ile bağırdım. "KAÇIN! ENSESİ-"
Isı verdi. Lanet olsun!
"Herkes geri çekilsin!" Emri verildiğinde askerler devden çapasını bırakıp geriledi.
"Elim!"
"Biri su getirsin!"
"Yine mi yok olacak!?"
"Hayır. Bir tuhaflık var. Geçen sefer bir anda kaybolmuştu ama.. Şimdi formunu muhafaza edip fırın gibi ısı yayıyor. Kendini bu şekilde buhar ile korumaya devam ederse.." diyerek çapasını deve doğru fırlattı ve geri döndürdü. "Manevra teçhizatı ile saldırmamız mümkün olmaz! Ne yapmalıyız?!"
"Bir şey yapmayacağız. Bekleyeceğiz."
Askerlerin karşısına geçti. "Üç ve dördüncü takım, hedefin arkasında konuşlanın! Komuta Rashad'da!"
"Emredersiniz!"
"İkinci takım burada kalacak ve komuta Landa'da olacak!"
"Anlaşıldı!"
"Ne kadar süre vücudunu yakıcı tutabilir bilmiyorum ama eninde sonunda dışarı çıkacak. Biz de saldırmak için o anı kollayacağız. Beni iyi dinleyin! Artık onları yakalamayı düşünmeyin. Öldürün. Tereddüt etmeyin!"
Armin afallamıştır heralde.
"..Armin ve birinci Takım, peşimden gelin! Bizim rakibimiz Zırhlı Dev olacak!"
Aha aşağı iniyorlar. Biri bana teçhizat verse keşke..
Reiner, Eren'e yumruk attığında Eren taklalarla fırladı. Ben de dengemi kaybedip yere çöktüm.
"Eren!"
Reiner sağına -yani bana- döndüğünde ne yapmam gerektiğini bilemedim, sadece yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...