Yoruldu(k)

294 33 128
                                    

"Evet. Haklı olabilir." dedi ve ekledi Hanji-san.

"Hangi açıdan ele alırsak alalım... Sonuçta Zeke'nin Planı'nın başarılı olmasına sebep olacak kararı veren kişi benim. İşler nasıl bir hâl alırsa alsın planının tamamını görmeye karar verdim. Bu sorumluluk tamamen bana ait." Başını eğdi.

"Bu yüzden onun... canının her istediğini yapmasına veya daha fazla itaatsizliğe izin veremem."

...

"Hepiniz Eren'le ilgili bilgi sızdırma suçundan yargılanacaksınız. Bu dördünü hücreye atın çocuklar."

Mikasa Louise denen kızı götürürken herkes yavaş yavaş odadan çıkıyordu.

"Eğer duvarın içindeki insanları zafere taşıyacaksa seve seve. Bunu onlar için yaptık ve memnuniyetle de gideriz." diyen Flouch'un ardından Jean'ı iki dakka sağ kolundan kendime doğru çekip kulağına fısıldadım.

Doğrulduğunda "Sen nasıl istersen" dedi ve onlar da çıktı.

Sessizce arkamdaki tek sandalyede oturan kişiye baktım.

Ellerini titreyerek havaya kaldırdı ve serbest bıraktı. "Çok yoruldum."

Üzgün bir şekilde başını eğdi.

"Hanji-san..."

"Ha?"

Sol kolunu sandalyeden sarkıtarak yüzünü bana döndü.

"Mangada da dediğin gibi, daha öğrenecek çok şeyin var. Bu yüzden... henüz dinlenemezsin. Bunun için üzgünüm."

Ayağa kalktı ve gülümsedi. "Sen de öyle. Dinlenemeyiz."

Karşıma geçti.

"Şimdi ne olacak?"

"Flouch."

Güldü. "Anlıyorum."

Durgun bir şekilde sordu. "Biliyor musun? Levi'yi özledim. Yaniiii... onunla uğraşmayı. Şey... Olayların akışına göre ne zaman gelir?"

Gözlerini kısarak gülümsedi.

"Umm..." Yutkundum. "O konuda..."

Suratı asıldığında yavaşça konuştu. "Bu suratı hiç sevmedim. İçimde kötü hisler var..."

...

"Y-yoksa ona bir şey mi-"

"Hayır! Bir şey olmayacak!"

"Yalan söylüyorsun! Lütfen anlat! Ne olacak? O... öl-..."

Omuzlarından sıkıca tutarken bir cevap bekliyordu.

"Bak. Hanji-san. Bana güvendiğini biliyorum. Bundan dolayı şuna inan. Onu kurtarmak için gerekirse canımı bile veririm. Fanlar ağlıyordu. Yine üzmek istemeyiz." Göz kırptım.

Histerik bir şekilde güldü.

"Neden her zaman böyle yapıyorsun? Beni... Onu... Sasha'yı... Korumak için neleri atlattığını biliyorum. Teşekkür de ediyorum fakat... bazı şeyler olmak zorundaydı. Bu amaç uğruna canını ortaya koyma olur mu? Çünkü senin de bir ailen var ve geri döndüğünde ne olacağını bilmiyoruz. Ayrıca bizim için önemlisin."

Saçlarımı karıştırdı. "Yaniii... Kendine dikkat et. Sana güveniyorum. Ona hiçbir şey de olmayacağına inanıyorum. Her zaman bir planın vardır senin."

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin