(1609 kelime ile iyi okumalar-)
Erwin Kumandan'ın odasında toplandık. Oturacak bir yer bakındığımı gören Hanji-san "Yönetici koltuğuma ne dersin?" diye sordu sandalyeyi.. okşayarak?
"Yok daha neler. Derim."
"De o zaman çünkü buraya oturacaksın."
"Ama-"
"Bu bir emirdir." Beni bileğimden çekiştirdiği gibi tekli koltuğa attığında boş boş etrafıma baktım.
Madem fikrimi dinlemeyeceksin, ne diye soruyorsun ki o hâlde?
...
Kaptan, odanın bir köşesinde, diğerleri de karşımdaydı. Sandalye çekmişlerdi.
"Seni dinliyoruz." dedi Hanji-san ellerini çenesine sararak.
...
"Bildiğim her şeyi unuttum hocam."
"Ha?"
"Kalabalığa konuşamıyor musun?"
"Ya konuşurum da hiç böyle şey etmedim ki.. Hikaye-kıssa falan.."
"İstersen su iç öyle başla. Biz bekleriz." dedi Armin gülümseyerek.
"O kadar mı merak ediyorsunuz?"
Başlarıyla onayladılar, sağımdaki bardaktan su içip derin bir nefes ile kapattığım gözlerimi açtım.
"Tamam- hazırım!"
...
"Zenginin biri ölümden ve kabirdeki yalnızlıktan çok korkuyormuş."
"Ben de korkuyorum yaa.." diyen Sasha'ya baktık öylece.
Buna izin vermem, Sasha.
...
"..'Öldüğüm geceyi kim kabire girerek sabaha kadar benimle geçirirse servetimin yarısını ona bağışlıyorum' diye vasiyet etmiş."
"Ben de Sasha'yla kalırım o zaman." dedi Connie cesurca.
"..Öldüğünde 'Kim onunla birlikte kabre girip sabahlamak ister?' diye araştırmışlar."
Hanji-san gülmeye başladı.
"Espriyi mi kaçırdık?" diye sordu Jean.
"Ya hayır. Bana komik geldi! Kim benimle sabahlamak ister gençler?"
Kahkaha attı.
"Riii~vaaa~illee~..."
"Bana bulaşma bile."
"Devam et lütfen." dedi Armin onlara bakmayı kesince bana dönüp meraklı bir şekilde.
Gülümsedim.
"Kimse çıkmamış. En sonunda hamalın biri, 'Benim sadece bir ipim var, kaybedecek bir şeyim de kalmadı. Sabaha kadar durursam zengin olurum.' diye düşünerek kabul etmiş. Vefat eden zengin ile birlikte defnetmişler. Sorgu sual melekleri gelmiş."
"Sorgu sual melekleri mi?"
"Evet. Kabir için."
"Ben melekleri iyi sanıyordum. Yani melek gibi insansın, derler ya."
"Zaten bu dinde de melekler kötülük işlemeyen varlıklar olarak tanımlanıyor Connie."
"Eren haklı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...