Reiner'ın sol bacağına sarıldım.
"Yakaladım seni!"
Herkesin gözü benim üzerimdeydi.
Reiner bile başını yavaşça eğip bana baktı.
"Olamaz.."
"Kafayı mı yedi bu manyak?!"
Reiner, Erenlere arkasını döndü ve ters yönde birkaç adım attı. "Hahha! Onu uzaklaştırıyorum!"
Reiner tekrar bana baktı. Başımı kaldırıp bir ona bir de kendi hâlime baktım.
"Lan.. Yoksa sen-!?"
Muhtemelen sırıtıyordur.
Kısık gözlerle ona baktım. "Reiner ben senin ta aaaaaaaaa-" dedim beni ayağından fırlatıpta havada uçarken.
"...aaaaaaaaaaaaaaaaaa-"
"Aç gözlerini aptal!"
"Ne? A-aaa.. Jean?"
Beni indirdi. "Delirdin mi kızım sen?!"
"Yo. Yine olsa yine yaparım. Ama bunu cidden beklemiyordum yalan yok."
"Tanrım.. Bu sefer takımla hareket et!"
"Of! Tamam ya!"
Geri döndük, dikkat çekmeye çalışıyorlardı.
"Bizi görmezden mi geliyor?!"
"Bana bırakın dedim dinlemediniz!"
"Jean. Şunu kurtarmayacaktın da uçup düşüp kafasını yaracaktı."
"Aman ne komiksin ne komiksin." dedim Connie'ye göz devirerek.
"Tabi öyleyim" dedi sırıtarak.
"Defol git belanı benden bulma. Bakın onu nasıl şaşırtıcam. Yumruk sıkana kadar hiçbir şey yapmayın."
Reiner'ın sol omzuna çıktım.
"Naber? Yine ben."
Bana baktı ve hafifçe kendini sarstı. "Hop hop hop! Yerinde dur! Sana söyleyeceklerim var!"
Sakinleşti. "Biliyordum. Demek merak ediyorsun." Sağ tarafındaki çatıya atladım.
Bir an bana bakıp tekrar Eren'e doğru koştu. "Hey! Dursana!"
Başka çarem kalmadı.
Eren'e yaklaşmasına izin vermem..
Başımı eğdim. "O gün sana bir şey demiştim.." Başımı hızla kaldırdığımda avazım çıktığı kadar bağırdım. "Türk!"
Durdu. "Aha! İlgini mi çekti!?" Bilmediği bir şey olduğu için tabi çekmiştir! Saçmaladım ama işe yarayacak en azından! Gerçi türk yerine 'Bilgisayar! Otobüs!' falan desem gene aynı tepkiyi alırdım-
...
Bana döndü ve yerinden gram kıpırdamadı.
"Siz Marleyan ırkı iseniz.. Buradakiler.. Eldia halkıysa.. Ben de Türk'üm ulan!" dedim elimi yumruk olarak değilde beşlik olarak göğsüme vurarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...