"Nasıl gidiyor Arlert?"
"Ah. Bilip gördüğünüz gibi Hanji-san. Siz nasılsınız?"
"İyi. Çok iyi."
...
Eren omzuyla dürtü.
"Bir hafta meselesi ne olacak?"
"Eren. Kölelikten ölesiye nefret ettiğin halde neden ısrarla soruyorsun? Resmen delirtiyorsun beni var ya. Sinir oldum."
Güldü. "Evet. Ciddi ciddi ediyorum. Ama ne yaptıracağını da merak ediyorum."
"Aklımda bir şey vardı zaten. Ama önce şu olaylardan kurtulmalıyız."
"Baksana." dediğinde ona döndüm.
"Aklında ne var-dı?" Sırıttı.
"İntihar etmeni emredersem görürsün sırıtmayı. Hatta ne emri lan direkt ben öldürürüm. Aklındaki her neyse, uzaktan yakından ilgisi yok."
"Hm.. Demek öyle. Her şeyi geçtim. Sen beni öldüremezsin. Hehe."
"Ensen bana fazla uzak değil, Jaeger."
Sırıttı. Omzuna yumruk attım.
...
Herkes kendi arasında bir şeyler yaparken Hanji-san çığlık atarak ayaklandı.
"Ah! Hanji-san!?!?"
"Bu olamaz!!! Haaaaayıııırrr!!"
Armin aramızdaki en mantıklı kişi olarak sordu. "Ne olamaz?"
"Kitap bu şekilde bitemez!! Ben o ikisini shiplemiştim!" dedi sağındaki Armin'e kitabın sonunu gösterirken.
"Ama kız yatak odasında boğazından kesilmiş şekilde ölü bulunmuş! Kesin Luis'in çocukluk arkadaşı Oliver pisliği yapmıştır!! Şerreffsizzz Oliver! Lütfen ya! Gözümde sorun olsun! Miyop olayım mayop olayım mayolu olayım! Bir şekilde yanlış okumuş olayım!"
Kitabı Armin'in göğsüne sertçe vurdu.
Armin kitabı açıp son sayfasını okudu, yutkundu.
"Ya-yanlış okumadın-'' demeye kalmadan başını masaya vurmaya başladı Hanji-san.
"Ühüağağahhağağa..."
"Armin. Ver lan şu kitabı!"
Ondan hızla aldım ve kendi kendime okumaya başladım.
"..Luis seslendi, seslendi, seslendi.. Cevap alamayınca endişeyle kapıyı kırdı ve yatağın üzerinde gördüğü beden ile donakaldı. Geç buraları geç."
Birkaç satır atladım. Başı kanlı bir şekilde bana baktı.
"Sonunda o da intihar ediyor! Yan yana ölüyorlar!! Oliver benim olursun ya da onun olarak ölürsün demişti! AAAAAAAH!!!"
"Aklıma bir şey geldi." diye mırıldanıp kendimden emin bir şekilde sırıtarak önceki sayfaya döndüm ve sonunu okudum.
"Kız mektubun sonunu okurken mutluluktan ağlamaya başladı. 'Sana geliyorum. Seni seviyorum.' yazıyordu mektupta. Alice sevinçle hazırlanmaya başladı. Luis, sonunda geri dönmüştü.."
Burası iyi. Son sayfayı yırttım.
"Buyrun Hanji-san. Alice, Luis için hazırlanıyor. Mutlu son."
Kitabı uzatmaya kalmadan masaya yatarak hızla elimden alıp okudu ve çığlık attı.
"Ben bunu neden düşünemedim?! Sana sıkkıca sarılacam!"
Eren yutkunup sandalyeden korkuyla kalktı, Hanji-san karşıma gelirken ellerimi olumsuz anlamda salladım.
"Hiç gerek yok. Hemde hiç. Sevgiden ölmek istemiyorum. Organlarım dışarı çıkar falan hiç- ne gereği var dimi şimdi Kaptan'a iş çıkarmaya.."
"Bir de pisliğinizi temizleyecektim??" diyen Kaptan'ın ardından sırıttı Hanji-san.
"Hohhohho.."
Tam üzerime atlayacakken belimden geriye doğru çekildim.
Popoüstü yere çakılınca başımı kaldırdım. "Nabıyon lan sen!?"
Beni kaldırıp ondan uzaklaştırdı. "Hayatını kurtarıyorum."
Hanji-san "Hehhe. Sarıldım var sayıyorum." dediğinde başımı eğip gördüğüm şey ile Eren'in karnına dirsek attım. "Çeksene elini!"
"Ah! Karnım! Daha yemek bile yememiştik! Boş mideye vurulmaz ki ama ya!" Yere çöktü.
Aklıma gelen şey ile "Ah tabi ya.. Yemek yapmalıyız." diye mırıldanırken kapı vuruldu.
"Bu da kim?!"
"Birini beklemiyorduk!" diyen Hanji-san ile kapı tekrar vuruldu.
"Tüfek verin bana! Armin! Kapının soluna geç, kapıyı açacak kişi olacaksın!"
"Ben de sağ tarafa, kapı ile pencere arasına geçiyorum!" diyen Eren de yerini almadan önce pencereden baktı.
"Yüzünü göremiyorum ama- bu kesinlikle bir Askeri Polis! Sol omzundaki bir polis arması!"
Eren bir bıçak alarak duvara yapıştı. Tüfek uzatırsa kolunu kesecekti.
Kaptan da onun biraz önüne geçti.
Neden ki?
"Olmasan da olur Kaptan"
"İşimi yapıyorum. Seni koruyorum. Daha doğrusu takımımı.."
Kapıya doğru tüfeği uzattım.
Armin'in eli kapı kolundaydı, bir baş hareketi yaptığımda hızla açtı.
Ve anında ateş ettim.
"Bekle!"
"Aman Tanrım! Marco!"
~~~
Yb?
Sçtk.
Levi: Biri şurayı temizlesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfic(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...