Call Your Name ile iyi okumalar canlar ♡
~~~
"Onları uyarmam lazım!"
"Ne saçmalıyor bu yine?"
"Elbet asker ölecek. Yoksa buna savaş denemezdi, değil mi?"
"Savaşta sadece askerler değil savaşçılar da ölebilir, değil mi?! Senin üstünde deneyebilirim!"
"Ben.. bir savaşçı değilim. Askerim. Hayatımı krala adamış bir asker."
"Karnım tok bunlara. Seninle tartışıp zaman kaybedemem!"
Armin bulunduğum dala uçtu.
"Bunu yaparsan emre karşı gelmiş olacaksın! İdam mı edilmek istiyorsun!?"
"Hayır! Levi'nin takımını kurtarmak istiyorum! Ve her geçen saniye sizin yüzünüzden ölümleri onlara gittikçe yaklaşıyor!"
"Bunu yaparsan devler de ormandan içeri girebilir! Ayrıca idam olmasa bile zindanda çürürsün!"
"Umurumda bile değil!"
Altımdaki deve baktım. Sadece yatarak beni izliyordu. Bu anormale karşı işim o kadar zor değil.
Sağ arka çaprazıma dönüp bir ağaca çapamı attım ve aşağıya baktım. "Hareket yok.. Zaten çoğunluğa bakıyor bunlar. Ben gidiyorum! Bu arada, Dişi Dev birazdan çığlığı ile onları kendine çeker! Yani boşuna duruyorsunuz! Hoşçakalın aptallar!" diyerek hızla ilerlemeye başladım.
Takip eden yok.
"Yüzbaşı Leviiii~"
...
"Ereeennnnnnnnnnn!"
...
"Açılın yoldan ben geliyorum!"
...
Bir süre sonra Dişi Dev görüş alanıma girdi.
"Levi efendim!"
Duymadı. Biraz daha gaz kullanıp onlara yaklaşmaya çalıştım.
"Levi Yüzbaşııı!!!"
Arkasına döndü ve bana bakınca bir an afalladı. "Senin ne işin var burada!? Destek ekibinden değilsin!"
"Petra! Sakın savaşmayın! Gözlerine saldırınca bir dakika zaman var sanıyorsunuz fakat o iyileşme gücünü tek gözüne verip hepinizi öldürüyor! Hatta öldüğünüz yerleri bile söyleyebilirim! Savaşmayın! Eren! Lütfen dönüş! Kararın doğru değil!"
"Sen bize inanması yanlış mı diyorsun?!"
"Haşa! Öyle bir hataya düşüp siz Levi takımını kızdırır mıyım hiç? Ama dönüşmelisin Eren! Lütfen! Yoksa Levi'nin takımı diye bir şey de kalmayacak!"
"Aptal mısın? Ölüm gibi bir şey olacaksa bile sen nereden bilebilirsin-"
"Eren! İnan bize!"
"Hayır Eren! Bu sefer dönüşmelisin! Çünkü.. Çünkü-"
"At üzerinde devam ediyoruz."
"Yüzbaşım- hayır!"
"Ama daha ne kadar.. Hemen dibimizde!"
"Evet Eren! Bu yüzden şimdi dönüş!"
...
"Ateş!" Bu ses.. Erwin.
Dev yakalandı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...