"Gerger (?) Güney takımını sana bırakıyorum!" diyerek ayrılan Mike ile öleceğini hatırladım.
"Kendini yem olarak mı kullanacak?!"
"Tek başına imkansız! Ben de yardım edeceğim!" diyerek ardından gittim ve söylenenleri dinlemedim bile.
"Hayır! Herkese ihtiyacımız var! Mike-san'a inan! KB'nde Levi'den sonra en yetenekli kişi o! Sağ salim döneceğine şüphem yok!"
"ONUNLA SİZE YETİŞİRİZ! ÖLMEMEYE ÇALIŞIN!" diyerek iyice uzaklaştım.
Mike-san atını bırakıp teçhizatla birkaç dev öldürerek çatıya atladığında atının ipini kaptığım gibi Canavar Dev'e yakalanmamaya çalıştım.
Tam ıslık çalacakken atını getirdiğimi fark etti.
"Sen beni mi takip ettin!?"
"Dikkat edin!"
Çatının yanındaki sanki hamileymiş ve hatta Mike kendisini becermiş gibi karnını tutup ona bakan anormal devi kesince yanına gittim.
"Canavar Dev bize saldırmadan önce gitmeliyiz efendim! Ama ondan önce bu devi öldürelim! Böylece anormal bir durumda bize zarar veremez!"
Diğer büyük olanı da kestim. Tam atıma binerek "Acele edip gidelim Mike-san!" demiştim ki bir an afalladım. "Arkanda!"
O panikle kılıcımı çıkarıp bana atlayan küçük devin ağzını gelişigüzel kestim ama bu kesinlikle yeterli değildi. Son anda ensesini kesti. "Teşekkürler efendim." dediğimde atına atladı. "Birdahakine böyle dikkatsizce hareket etme acemi. Gidiyoruz!"
"Emredersiniz!"
İlerlerken Canavar Dev'i gördüm ama çok yavaştı ve bizi görse de umursamadı. Aklından ne geçiyor Zeke?
"Hey! Duyuyor musun?! Sana diyorum!"
"Afedersiniz!"
"Onun Canavar Dev olduğunu nereden biliyordun dedim!"
"Bilmiyordum! Sadece.. Canavar gibi olduğunu düşünüp öyle bir isim verdim. Yoksa ben de ilk kez görüyorum! Sizin gibi yani."
"Anlaşıldı. Hızlan."
"Emredersiniz!"
Uzakta ilerlemekte olanları farkettim. "Oradalar! Yetiştiğimize inanamıyorum!"
"Hey acemi!"
"Evet?"
"Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi, hatta ucundan bile geçmezdi ama, teşekkür ederim."
"Ne için?" An-la-ma-dım kiii..
"Canavar Dev dediğin beni farketse ne olurdu bilmiyorum. Nedense o an olmasaydın ölürdüm, gibi hissediyorum."
"Zaten ölecektiniz." dedim kendi kendime ve "Anlamadım?" derken "Dedim ki: O anormal." diye kurtarmaya çalıştım.
"Yani???"
"Her şey olabilir anlamında. Neyse ya boşverin saçmalıyorum."
"İlk defa bir acemi hayatımı kurtardı.."
"Çok yaklaştık! Hey! Biz geldik millet!"
Sasha ve bazıları gruptan ayrılmış bile.
"Sen!"
"Evet Gerger-san?"
"Sana gitmeni söylemedim! Nasıl olur da ayrılırsın?! Önceki sefer zindan ile kurtuldun diye kendini bir şey sanma! Çocuk oyuncağı değil bu!"
"Yeter Gerger! O benimleydi! Benim takımımda!"
"Nasıl?!"
"Gelmesini ben söyledim!"
"Yalan söyleme Mike! Onay bile almadan gitti!"
"Ben onaylıyorum ve konu kapandı!"
Bir an herkes sustu.
Yaşa be Mike-san! Melek bu adam Melek!
...
Connie uçuyor. Yanına geçtim.
"Sakinleş Connie!"
Köyüne gitmeye o kadar odaklanmış ki geldiğimi bile yeni fark ediyor sanki. "Yaşıyor musun!? Bir an öldüğünü sandım!"
"Yok Connie ben zaten ölmüştüm de Mike-san sizlere dönmemi falan söyledi. Emri görmezden gelirsem idam edilirim ya, ben de hortlayıp gelem dedim."
"Ne saçmalıyor bu?" diyerek Reiner da sağıma geçti.
Tamamen yola bakıp "Saçma şeyler." diyen Connie'ye döndüm bir an.
"Ciddi olamazsınız inanmam." diyen Reiner'a da sinirle baktım.
Teker teker gelin lan!
Connie uçmanın ötesine geçti nooluyo be! Atının kıçında da bir şey yok gerçi..
Veya benim atım yoruldu? Yok canım daha neler. Sorun onun atında. Kesin.
"Devler her yerden çıkabilir Connie! Sakinleş!"
Ve onun köyündeyiz.
"Birileri var mı?! Kimse yok mu?! Sesimi duyan var mı?! Beni gören yok mu?!"
Yanına gittim. Ses yok.
"Ben geldim! Connieee! Geri döndüğüğüğüm!"
Connie dışında ses yok demek istedim.
"Evim!"
Bu sefer de evine doğru yöneldi.
"Annen.. Baban.. Sunny.. Martin.. Onlar burada değil Connie." dediğimde bana baktı. "Ne?! Sen onları nereden tanıyorsun!?"
A-a demez olaydım. Ne yapacam tüh.
Dur lafı ona kitleyem.
"Sen söylemiştin unuttun mu?"
"Ha? N-ne zaman peki?"
"Ah şu ev senin mi?" diye sorup rastgele bi evi işaret ettim.
"Hayır. Benim evim bu-.."
Gördüğü dev ile afalladı, bakıştılar. Ve Reiner gelip onu kendine çekti. "Connie, geride dur!"
"Burası.. Benim evim."
"Siz üçünüz geri çekilin!"
"Ben etrafı kontrol edeceğim!"
"Bu dev.."
"O ince kol ve bacaklarla hareket etmesi imkansız."
"Peki ya nasıl.. Buraya nasıl geldi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...