(1091 kelimeyle iyi okumalar)
"İnanmıyorum! Başardın!" diyen Askeri Polis ile sağıma ve soluma baktım hızla. "Ha?! Kim kazandı!?"
"Armin Arlert birinci!"
"Ohaaa..!" diyen Sasha bayağı bir hırs yapmıştı.
"Nasıl yaptın Üstad Arlert!? Sırrını bize de öğrettt!"
"Kaptan Levi'yi bile yendi.. İnanılmaaaz.."
Armin utanmış bir şekilde yanağını kaşıyarak konuştu. "Ben sadece bir zayıf nokta bulmaya çalıştım ve.. odaklanarak sakin atışlar yaptım."
"Diğer herkes delirmiş gibiyken hem de! Lan bu çok zekice!"
...
"Devam ediyoruz!"
...
"Levi Ackerman ikinci!"
"Tch." diyerek birkaç adım uzaklaşıp ağaca sırtını yaslayarak kolları göğsünde bizleri izlemeye başladı.
"Hiiii.. Kaptan bilerek yaptııı.."
"Neyi?" diyen Kaptan'a döndüm.
"Yeme beni Kaptan. Saaaa~nki anlamadık."
"Neyi lan neyi!?"
"Tamam tamam. Benden sır çıkmaz. Aramızda." Göz kırptım.
Sıkıntıyla nefes verdi. Kaşı mı atıyo lan onun?
Yoksa.. bana mı sinirlendi?
...
Yok be.
Kaş kasları için egzersiz yapıyordur o. Evet evet.
...
Sasha dayanamıyor gibi görünüyordu. Elindeki kartopunu bıraktı.
Savaş alanında herkes atış yaparken o, yavaş ve emin adımlarla ilerleyerek hedefinin karşısında çok ciddi bir tavırla dikildi.
"Sasha Blaus üçüncü mü olacak?!"
Sasha'nın az önceki deli anlarının zirvesindeyken attığı topları yemekten başka işe yaramayan Askeri Polis buna ve ona itiraz etti.
"Çoktan geçti çizgiyi! Ne yaparsa yapsın!"
Diğer polis düşünüp onayladı ve elini kaldırdı. "O zaman Sasha Blaus, diskalifiye!"
Sasha duyduğu şey ile titremeye başladı.
"Sanırım bu kadar soğuk orman çocuğuna fazla geldi." dedi Kaptan herzamanki alay eder tavrıyla.
Sasha, Kardan Dev'in arkasına geçti.
Yüzü şey gibiydi..
'Diskalifiye'yi kaldıramıyor gibi.
Ve yine Sasha, devin ensesinden koca bir ısırık aldı.
"Kendince dev gücü elde etmeye falan mı çalışıyor bu velet?"
Kardan Dev'in ensesini yiyip yiyip tüküren Sasha, kafayı da yedi ve devi unufak etti.
Ezdi mezdi. Kısaca Sasha bezdi.
Ardından, trip atar gibi yerine geçecekken Jean hâlâ atış yapamıyordu ve bunlar kendisine isabet ediyordu.
Sasha yüzünü tuttu. "Jean! Kes şunu! Havalı yürüyüşümle beraber gururumu da aya-karlar altına alıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...