Öldürmeden.

424 49 298
                                    

(Son yazdığım bölümler nedense hep ölüm başlıklı- Neyyyse. 1354 kelime ile iyi okumalar)

"Dikkat et!" Eren beni sağ koluyla hızla arkasına alınca sol kolunu da bıçağa karşı korunmak için kalkan gibi kullandığı an tekme atıp adamı bizden uzaklaştırdım.

(YN:Az önce Eren'in reflekslerini bir kenara atıpta Neva'nınkilere güvenen 'bazı' önyargılı okurların yorumlarını gördüm. Benden bir ters köşe daha!)

Eren koşarak ön taraftaki pencereden atladı- ve ışık patlaması.

"Eren! Hani dönüşmek için bir uyarıcı ile beraber amaç da gerekliydi!?" diye sordum adamı etkisiz hâle getirmişken.

"Amacım zaten seni korumaktı! Bekle! Şu dev koldan kurtulur kurtulmaz- Aah!" Düştü.

"İyi misin?!"

'Evet'  dercesine baş parmağını kaldırdığında küçük bir çocuk gibi sırıtır şekilde de başını gösterdi, göz devirdim.

Pencereye yönelip elimi dışarı uzattım.

Ayağa kalkacakken bunu görmesiyle tekrar düşmüş gibi yaptı ve elimi tutarak kalktı.

"Sanki anlamadım."

"Alakası yok. Ayağım kaymıştı. Kar yani."

"Öyle var sayıyorum, gel bakalım." Onu pencereden içeri çektim.

... 

"Bu, Delmon için." Yumruk attı.

"Bu, Rossie için." Yine yumruk attı.

"Bu, Lizzy için." Ve bir tane daha.

Tam bir kişi için daha diyecekken lafımı kesti. "Bekle, nefeslenmem gerek.."

"Oh-oooo~h. Seni bekleyene kadar bende yapardım."

"Senin için attığımdan dolayı daha sert çakıyorum bu.. şeye." derken adamın kafasını alnından geriye doğru ittirdi.

"Dinlenmemi isteyen sendin." dedim sandalyede otururken.

"Evet, ve sakın kalkma. Kendini yormayacaksın."

"..."

"Devam et."

'Eh. Peki madem.' dercesine omuz silktim.

...

"Bu, incittiğin hâlde yaşamaya çalışan yedi kız çocuğu için."

Bana omuz üstünden bir bakış attı. "Birden yüklenmeseydin"

"Gebersi- ya da hayır, kaptan gebermesin dedi. Neyse geberecek kadar olsun bari."

"Ona değil, bana."

"Ne o? Çok mu zor?"

Sırıttı. "Sadece izle o zaman."

Önüne döndü ve sağdan ardı ardına attığı üç, soldan da üç yumruğun sonrasında bir tane daha sertçe çaktı Eren.

"Bu, kendilerine zarardan başka bir şey vermediğin, hayatta olan beş erkek çocuğu için." Beş yumruk daha.

"Bu, Lizzy'nin yaktığınız evinden sağ çıkamayan o üç kız ve bir erkek çocuğu için." Dört sert yumruk daha.

"Son olarak bu, hepsi ve her şey için."

"Hey, bekle ama yaa.."

"Vah vaah.. Güçsüz mü düştün?" diye sordum gülümsemeye çalışarak.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin