"Olamaz!"
"Ne? İçinde mi?"
Koşarak Hanji-san'ın yanına gittim ve sura baktım.
"Kahretsin!"
Bir an şaşkınlıkla bana baksa da duvardakinin oluşturduğu korku ağır bastı.
"Emirleriniz nedir binbaşım?"
"N-ne? Bekle bi dakika.. Bu.."
Ve Nick geldi. "Papaz Nick?"
"İzin.. vermeyin.. O devin gün ışığına çıkmasına izin vermeyin!" dedi nefesler içinde.
"Ne?"
Surdaki devin üstünü geçici olarak bir örtüyle kapattık. Günbatımının ardından daha düzgün bir önlem alacağız.
Hanji yanında olmama bir şey demedi.
Papaz Nick aşağı sarkıyordu ve örtüye baktı.
"Konuş. O dev neyin nesi? Neden sur içinde bir dev bulunuyor? Ve sizler neden bunca zaman bildiğiniz hâlde sakladınız?"
Hikaye gereği des- Ah bana değil papaza diyordu.
Papaz ayağa kalktı. "İşim başımdan aşkın ve kilisem de cemaatim de mahvoldu! Hepsi sizin yüzünüzden! Tazminat talep edeceğim! Şimdi düşün yakamdan!"
"Nasıl istersen."
Boğazından tutup papazı aşağı sarkıttı. "Burası uygun mu?!"
Hepimiz ayaklandık. "Binbaşım!"
"Uzak durun!" Önüne döndü. "Biz Keşif Birliği'nin ne uğruna kanımızı döktüğünü biliyor musunuz!? Devlerin elimizden aldığı özgürlüğümüzü geri kazanmak için! Bu uğurda canımı bile seve seve verebilirim! Konuş! Bu bir rica değil! Emir!"
...
"Eğer senden öğrenemezsem sonrakine giderim! Ne de olsa senin o beş para etmez hayatının hiçbir değeri yok!"
"Bırak beni!"
"Emin misin!? Şimdi bırakayım mı?!"
"Evet! Şimdi bırak beni!"
"Öyle olsun. Geber o zaman"
"Hanji-san!"
"Öğrenmek için beni öldürebilirsin! Bizler hayatımız pahasına görevimizi yerine getirmek zorundayız! O yüzden.. Beni tam da şu anda bırak! Şimdi!"
...
Onu (fırl)attı. Tam da ayaklarımın dibine..
Ve oturup kahkaha atmaya başladı. "Şaka yapıyordum. Ciddi değildim. Söylesene Nick, bütün surlar devlerden mi yapıldı?"
"Binbaşım.."
"Ah, bu hissi unutmuşum. Surların dışına ilk adımlarımı attığımdan bu yana böyle hissetmemiştim. Bu.. Korkutucu.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...