"Pislik Reiner!" diyen Jean'a baktım.
Hıh.
"Devleri deli gibi üzerimize fırlatıyor!"
Eren ile Mikasa savunmasız kaldı!
Teçhizatı askerden almaya çalıştığım sıralarda dev, Eren'e saldıracakken Mikasa onu korumak için üzerine atladığında Hannes amca devin elini tuttu.
"Hannes-san!"
"Ahaha! Sizce bu kadar kolay yenilir miyim! Sadece izleyin!"
Hannes amca dev ile uğraşırken arkalardan bir ses duydum. "Şu ihtiyara yardım edin!"
Gülmeyeceğim.
"Hayır Mikasa! Yaralısın! Ellerimi çöz! Acele et!"
"Seninle işim bitmedi!" diye bağıran Hannes amca delirmişcesine Erenleri korumak için savaşıyordu.
Eren ayağa kalkıp dönüşmeye çalıştı ama olmadı.
Bir dev Arminlerin önüne fırlatıldı. "Jean! Dikkat et!" Armin onu aldı.
Sonunda teçhizatı giydim!
Hannes amca yakalandı!
İzin vermem!
Deve doğru koşarken ona saldırdım ve dikkatini çektim.
Bir taş ile.
Ne o, beğenemedin mi? Bence harikaydım.
"Tam gözüne! Bırak lan onu!"
Dev bana doğru gelirken Hannes'i yere attı. "Ah!"
"Hannes-san!"
"Bunu ödeyeceksin!"
Deve çapamı atıp tam arkasına saldıracakken elinden dolayı biraz daha sabretmem gerekti ve başka bir yere saplayıp üçüncü kez ensesine geçtiğimde ne olduğunu bile anlayamadan çapamın teline vurduğunda sağ tarafımın üzerine düştüm.
Doğrulmaya çalıştım. "Aaaah! Kolum!"
Ne yapıyorum ben ya.. Eren bile kolları Reiner tarafından yenildiğinde bu şekilde bir tepki vermemiştir.
Ama acıyor.
Tekrar saldıracakken sağ kolumu kullanamadığım için kılıçlar da bir işe yaramazdı.
Ben de koşmaya karar verdim ve Erenleri görüp yönümü değiştirdim.
"Nereye gidiyor o?"
"Bizi korumak için yön mü değiştirdi.."
"Gel ve ye beni! Tabi kolaysa!"
Bir ağaç gövdesine sol ayağımla destek alarak olan gücümü kendimi yukarı atlamak için harcadığımda bir dala sol elimle tutundum.
Dalın üzerinde ayakta durdum. "Ahaha! Beni kolay lokma mı sandın sen ha?! Seni kokuşmuş pislik!?"
Elini uzatırken dalın etrafında sağ elimi mümkün olduğunca az kullanarak dönmeye başladım.
Kılıçlarımı alıp yüzüne atacakken eliyle kendini korudu. "Dalga mı geçiyorsun?!"
Sırıtarak ağaca yaslandığında bağırdım. "Hoşt lan! Git başka ağaçla aşk yaşa! Bu benim ağacım!"
Armin'e kaydı gözüm.
"Armin! Dikkat et!"
"Dev ile uğraşıyoruz! Daha neye dikkat edebilirim ki?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köstekli Saat: Attack On Titan
Fanfiction(Wattpad'deki ilk isekai anime kitabı.) Lütfen aşağıyı okuyun; NOT: Reiner, Annie, Berthdolt, Mikasa gibi aslında iyi olan karakterlere karşı ilk birkaç bölümde kötü davranmak yada arka plana atmak gibi bir hataya düşmüştüm. Yada din vatan olayına g...