Konuşma

535 81 154
                                    

(787 kelimeyle iyi okumalar. 1000 kelimenin altında, neden acaba :p)

Reiner kükredi.

Reiner fena kükredi.

"Laaaaaaaan?!"

Kaptan arkasındaki sura baktı. "Bu.. Zırhlı Dev'in haykırışı mı?"

"Kaptan! Yukarı bakın!"

"Fıçı üzerimizden geçti!"

"Reiner'a doğru gidiyor! Bu Beatuholt olmalı!"

"Eren ve diğerlerinin olduğu yere gidiyor! Orayı tutmamız gerek!"

"Onu yakalayabilirim!"

Çapamı fırlattım. "Iskaladı!"

"Hareket halindeki, üstelik bize bu kadar uzak olan bir hedefi ben bile tutturmakta zorluk çekebilirim. Boşuna yorma kendini."

"O zaman onların yanına gidiyorum!"

"Hayır gitmiyorsun."

"Evet gidiyorum."

"Bu bir emirdir."

"Erwin Kumandan bana istediğim gibi hareket edebilme yetkisini verdi." Sırıttım.

Bir an afalladı. "Aklından neler geçiyor onun.."

"Bilemem."

"Peki ya senin?"

"Bilemezsiniz. Hadi bana eyw."

Sura tırmandım.

Berherlert fıçıdan atladı. Ardından teçhizatıyla Reiner'ın yanına gitti.

Ben de kaçmakta olan Arminlere yetişmek için Eren'in omzuna çıktım. Beni düşürmemek için hızla diğer tarafa ağırlık verip koşmaya devam etti.

Eren bu şekilde koşarken başını sola çevirip bir an bana baktığında ona tutunmak adına sağ elimi boğazına yasladım.

Arkama baktım.

Befutoltolt Zırhlı Dev'in ensesine indi. "REİNER?!"

Ardından yavaşça eğilip ona baktı. "Reiner.."

Yaşayıp yaşamadığını anlamak için elini göğsüne koydu.

"Böyle büyük ölçekli bir hasar verebilecek şekilde sana saldırmaları.." derken devamını uzaklaştığımız için duyamadım.

Herneyse ya önemli değildir.

Durduk.

"Şimdilik güvendeyiz." dedi Hanji-san.

"Bersedolt, Reiner'ın durumunu fark etmiş olmalı ki saldırısını gerçekleştirmedi."

"Her durumda hedefimiz, bizi kendi buldu. Bunu söyleyebilecek kadar uygun bir durumdayız."

Bir asker bağırdı. "Hedef ön taraftan göründü! Bu Bekfodolt!"

"Planı uyguluyoruz! Levi'nin ekibi şuan Armin'in komutası altında! Eren'i koruyun!" diyerek uzaklaşırken arkasına bakarak ekledi. "Geriye kalan tüm askerler! Hedeflere yöneliyoruz! Zırhlı Dev'in işini bitiriyoruz! Planlandığı gibi Devasa Dev'in icabına bakılacak! Yorgun düştüğü anda canına okuyacağız!"

Armin Hanji-san'a doğru giderken Eren'in başına çocuk sever gibi iki kez hafifçe vurup "Sen burada kal koca oğlan" diyerek ardından onu takip ettim.

Köstekli Saat: Attack On TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin